سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

بهره برداری از 68 طرح عمرانی در صومعه سرا

همزمان با هفته دولت 68 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد و 888 میلیون ریال در صومعه‌سرا به بهره برداری رسید.

فرماندار صومعه سرا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان  گاز رسانی به مناطق روستایی را از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت امسال اعلام کرد و افزود: در این هفته شش پروژه گازرسانی با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال در بخش روستایی این شهرستان  به بهره‌برداری رسیده است. 
 
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه روند جذب اعتبار و اجرای پروژه‌های عمرانی و تولید در این شهرستان رو به رشد است، تصریح کرد: این میزان اعتبار و خدمات در راستای اقتدار بیشتر نظام، استحکام پایه‌های انقلاب و رضایت مردم است.
شعبانی با اشاره به اینکه  از بین 151 روستای صومعه‌سرا تاکنون 101 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌است ، یاد آورشد: 45 روستای صومعه‌سرا در انتظار گازدار شدن است که هشت روستا با همکاری مسئولان مربوطه در دست اقدام برای عملیات گازرسانی است.
   وی از گازرسانی صددرصدی به بخش تولمات صومعه‌سرا خبر داد و گفت: بخش تولمات صومعه‌سرا با 35 روستا به لحاظ گازرسانی همزمان با هفته دولت جاری تبدیل به بخش سبز شد./س
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.