سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضی شایسته:

شمقدری"صد سال به این سال ها" را به فیلم کوتاه تبدیل کرد!/تهیه کنندگان حرص زیاد کارکردن نداشته باشند

فیلم "صدسال به این سال ها" هشت بار اصلاحیه خورد و زمان آن از 120 دقیقه به 80 دقیقه رسید.

مرتضی شایسته تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "صد سال به این سال ها" گفت: پیشنهاد خرید فیلم به آقای شمقدری داده شد و سازمان سینمایی در حال بررسی خرید فیلم است.

وی اظهار داشت: فیلم "صد سال به این سال ها" هشت بار اصلاحیه خورد و زمان آن از 120 دقیقه به 80 دقیقه رسید و باز می گویند باید اصلاحاتي در آن انجام شود.

شایسته در اداهم تصریح کرد: فکر می کنم آقای شمقدری می خواهند این فیلم را تبدیل به فیلم کوتاه کنند و تا الان موفق شدند.

وي در خصوص استقبال مردم از فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" گفت: استقبال مردم از این فیلم نشان داد اگر سناریو، کارگردان و عوامل خوب در یک فیلم به کار گرفته شود مردم به درستی از آن استقبال می کنند.

تهیه کننده فیلم "شیش و بیش" اظهار داشت: کارگردانانی که در سال 3 فیلم می سازند نباید انتظار چنین استقبالی از فیلم خود را داشته باشند زیرا فردی مانند طهماسب پس از چند سال به یک سوژه مورد نظر رسید و الان نتیجه کار خود را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تهیه کنندگان نباید حرص زیاد کارکردن داشته باشند بلکه باید به دنبال کار خوب و با ارزش باشند و کاری که انجام می دهند استاندارد سینمایی را داشته باشد.

شایسته تصریح کرد: من به سوپراستارسازی یا کارگردان سالاری معتقد نیستم بلکه معتقدم عوامل و سناریو خوب نقش تعیین کننده ای دارد./ي2
برچسب ها: شمقدری ، سینما ، شایسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.