سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنبش عدم تعهد صدای ملت‌های مستقل جهان است/ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد آن را احیا می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ریاست ایران بر جنبش نم می‌تواند این جنبش را به نفع ملت‌های مظلوم جهان احیا کند.

رضا تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مستقر در اجلاس نم؛ در حاشیه مراسم رونمایی از تمبر یادبود شانزدهمین اجلاس کشورهای عدم تعهد برگزاری این اجلاس بین‌المللی در جمهوری اسلامی را موفقیتی بزرگ دانست و گفت:جنبش عدم تعهد از آغاز کار خود همواره سعی کرده است که صدای ملت‌های مستقل باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: جنبش عدم تعهد سعی کرده که خارج از قطب‌بندی ناعادلانه جهانی حرکت کند و امروز به در حقیقت این جنبش فریاد بلند ملت‌هایی است که صدای آنان در بروکراسی سازمان ملل خاموش شده است.

وی کشورهای عدم تعهد را در عرصه جهانی بسیار موثر دانست و افزود: در شرایط کنونی خاورمیانه و بیداری اسلامی کشورهای عدم تعهد می‌توانند در تعیین معادلات جهانی موثر باشند و به اهداف مدنظر جنبش دست پیدا کنند.

تقی‌پور اجلاس تهران را پیام آور صلح بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در طی دوران سه ساله ریاست جمهوری اسلامی بر جنبش غیر متعهدها شاهد تحولات اساسی در اهداف، شعارها و برنامه‌های جنبش باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: ریاست ایران بر جنبش نم می‌تواند این جنبش را به نفع ملت‌های مظلوم جهان احیا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، تهران ، نم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.