سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع بی سر و صدای ارائه خدمات حقوقی به اکثر فقرای آمریکا

این مجموعه مجبور است به سبب کاهش بودجه 750 تن از کارکنانش - از جمله 350 وکیل - را اخراج کند که این موضوع تعداد زیادی از دعاوی فقرا را مسکوت خواهد گذاشت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "L.S.C" مجموعه ای حقوقی است که در سال 1947 از سوی کنگره آمریکا به عنوان یک شرکت عام المنفعه تأسیس شد و کنگره به صورت سالانه بودجه آن را تأمین می کرد. به گفته مقامات امریکایی، هدف از تأسیس این شرکت دسترسی برابر به حقوق قانونی و ابراز اطمینان از اعطای کمک های حقوقی مدنی با کیفیت بالا به افراد کم درآمد جامعه بود.

سالخوردگان، کهنه سربازان، مردمی که به کمک های دولتی نیاز دارند، قربانیان خشونت های داخلی و افراد معلول از جمله مصادیق دریافت این خدمات بودند و بر اساس آمارها درآمد بیش از 60 میلیون آمریکایی زیر خط فقر، روی خط فقر و کمی بالای خط فقر تعیین شده از سوی دولت فدرال، جزء شمول این مجموعه قرار می گرفت.

اما اکنون این شرکت اعلام کرده به سبب کاهش بودجه مجبور است هشت درصد از وکلا و کارکنان بخش پشتیبانی را اخراج و برخی دفاتر خود را تعطیل و ارائه خدمات را به مردم محدود کند. این مجموعه مجبور است به سبب کاهش بودجه 750 تن از کارکنانش - از جمله 350 وکیل - را اخراج کند که این موضوع تعداد زیادی از دعاوی افراد نیازمند را مسکوت خواهد گذاشت.



کاهش بودجه این شرکت درست زمانی صورت گرفته است که تقاضا برای دریافت خدمات حقوقی به سبب نرخ بالای بیکاری به صورت بی سابقه ای افزایش یافته است .

این موضوع باعث خشم مردم فقیر آمریکایی و البته استفاده مخالفان اوباما از این اقدام شده است چراکه نمادی از بی توجهی دولت و کنگره آمریکا به افراد نیازمند به شمار می رود و در نهایت به استفاده بیشتر از خشونت برای احقاق حق می انجامد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.