سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

سير صعودي بورس هاي آسيايي

اکثر بورسهاي آسيايي امروز سير صعودي داشتند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان،  شاخصهاي سهام در اکثر بورسهاي آسيايي امروز سبزرنگ شد که نشانه صعود آنهاست.

 امروز شاخص سهام نيکي در بورس توکيو وضعي متفاوت با ديگر بورسهاي آسيايي داشت بطوريکه با  پنجاه و هفت صدم درصد معادل پنجاه و دو مميز ده صدم واحد کاهش به نه هزار و سي و سه مميز بيست و نه صدم رسيد که کاهش قابل توجهي در يک روز به شمار مي رود.

اما شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با هفت صدم درصد معادل سيزده مميز سيزده صدم واحد افزايش ، به نوزده هزار و هشتصد و يازده مميز هشتاد صدم رسيد.

 بورس استراليا  نيز وضعي برخلاف توکيو داشت بطوريکه شاخص سهام اس اند پي دويست در بورس سيدني با سي و شش صدم درصد معادل پانزده مميز هفتاد صدم واحد افزايش به چهار هزار و سيصد و پنجاه و نه مميز  چهل صدم واحد رسيد.

 شاخص سهام شانگهاي کامپوزيت همانند روز گذشته با  هشتاد و پنج صدم درصد معادل هفده مميز چهل و پنج صدم واحد افزايش به دو هزار و هفتاد و سه مميز چهل و پنج صدم واحد رسيد.

شاخص سهام کاسپي در بورس کره جنوبي با هفتادو سه صدم درصد افزايش معادل بيست و هشت مميز  سي و چهار صدم واحد به يکهزار و هفتصد و هشتاد و پنج مميز  شصت و نه صدم واحد رسيد./عب

برچسب ها: بورس ، آسیا ، صعود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.