سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

کارخانه های صنعتی غیر مجاز عامل بوی نامطبوع کهریزک هستند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: فاضلاب کارخانه های صنعتی غیر مجاز عمده ترین عامل بوی نامطبوع این منطقه محسوب می شود.

مجتبی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص بوی نامطبوع منطقه کهریزک که موجب گله مندی اهالی این منطقه شده بود گفت: اگر زباله در جایی مانند منزل برای مدت طولانی باقی بماند بوی نامطبوعی را به خود می گیرد در خصوص زباله هایی که در کهریزک وجود دارند نیز با موعوضی مشابه رو به رو هستیم. طبق اقداماتی که از سوی شهرداری صورت گرفته پسماندهای خشک و تر تفکیک و پردازش می شوند و پسماندهای تر در چرخه ای تبدیل به کمپوست شده و پسماند خشک نیز در مصارف دیگر قرار می گیرد و ما سعی می کنیم که تمامی این اقدامات با سرعت هرچه تمام تر انجام گیرد تا زباله ها کمتر در محیط باقی بمانند و عامل ایجاد بوی نامطبوع شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه افزود: محل اصلی زباله ها در کهریزک حدود سه تا چهار کیلومتر با منازل مسکونی فاصله دارد و به همین دلیل بوی نامطبوع زباله کمتر از سوی شهروندان این منطقه احساس می شود.
وی  ادامه داد: در نزدیکی این محل و تقریبا ما بین محل دفن زباله و منطقه مسکونی، کارخانه های غیر مجازی وجود دارد که فاضلاب خود را به صورت غیر بهداشتی در محل نزدیک به محوطه کهریزک و محل دفن پسماند و در فضایی باز دفن می کنند که این اصلی ترین علل وجود بوی تعفن در فضای منطقه محسوب می شود که ما در تلاشیم تا این مشکل را رفع کنیم.
این مقام مسئول شهرداری در خصوص راهکارهای شهرداری برای رفع این معضل و برخورد با کارخانه های صنعتی غیر مجاز در این منطقه بیان داشت: کارخانه های صنعتی غیر مجاز که در اطراف محدوده کهریزک یا محل دفن پسماند وجود دارند مربوط به خود شهر کهریزک هستند که  همکاران ما در شهرداری این منطقه اقدامات زیادی را در این رابطه انجام داده و وضعیت منطقه در حال بهبود است./ز
برچسب ها: سوی ، شهرداری ، کهریزک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.