مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به این که میزان ریختن زباله در زاینده رود در زمان خشکسالی بیشتر شده است اظهارداشت: از سطح رودخانه روزانه به طور میانگین 5/1 تن زباله جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حميدرضا صبور با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر در سطح رودخانه به دلیل خشکسالی علف روییده که فضای سبز زیبایی به جلوه ی زاینده رود داده لذا این سازمان در نظر ندارد علف زنی این رودخانه را تا زمان جاری شدن آب انجام دهد.

وی با بیان این که هنگامی که در زاینده رود آب جریان داشته باشد میزان زباله در این رودخانه کمتر است اذعان داشت: به دلیل جاری بودن آب پسماندها در یک نقطه جمع نمی شود و چهره ی نا زیبایی در رودخانه ایجاد نمی کند اما با خشک شدن رودخانه متاسفانه زباله ها روی هم انباشته می شود بنابراین این سازمان یک گروه جهت نظافت و جمع آوری پسماندها در زاینده رود فعال کرده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه با فرهنگسازی های انجام شده میزان ریختن زباله در رودخانه نسبت به سال های گذشته کاهش یافته اما با وجود این از کليه شهروندان و مسافران اصفهان انتظار داريم توجه بيشتري به رعايت نظافت رودخانه زاينده رود داشته باشند و ازريختن هرگونه زباله حتی کوچک به داخل اين رودخانه به عنوان شاهرگ حياتي اصفهان خودداری کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.