سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به مازندران

در راستای سفر دوره ای اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، سفر اعضای این کمیسیون به مازندران از دیروز آغاز شد.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت این دومین بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحد های تولیدی و صنعتی و معدنی مازندران در دولت های نهم و دهم است.

فرزانه با بیان اینکه اعضای کمیسیون مجلس در قالب پنج گروه به همراه نمایندگان مردم مازندران از واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی بازدید خواهند کرد، گفت: گروه نخست از شهرک صنعتی ساری، بهشهر و بندر امیر آباد بازدید می کنند.

وی افزود گروه دوم از واحد نساجی قائم شهر، البرز مرکزی و شهرک صنعتی بشل، گروه سوم از شهرک صنعتی منصور کنده، ایران خودرو بابل و واحد تولیدی کمربند ایمنی مولایی بازدید خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران ادامه داد: گروه چهارم اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت صنعتی ایمن تک، شرکت فضا و دوشه هراز در آمل و گروه پنجم از شهرک صنعتی سلمانشهر و واحد های صنعتی ناب استیل، شمال پیروز و پارس نئوپان بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه میزبانی این سفر را شرکت شهرک های صنعتی مازندران برعهده دارد، ادامه داد: جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی به ریاست استاندار مازندران در هتل نارنجستان نور برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این جلسه نتایج بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.