سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تيم ملي جوانان ايران در آسيا سوم شد؛

بسكتبال جوانان جهاني شد

تيم ملي بسكتبال جوانان ايران در پايان مسابقات قهرماني جوانان آسيا با قرار گرفتن در رده سوم به مسابقات جام جهاني راه يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بسكتباليست هاي جوان ايران كه با شكست مقابل كره جنوبي از رسيدن به فينال مسابقات قهرماني آسيا بازمانده بودند ساعتي پيش برابر تيم ملي ژاپن قرار گرفتند تا تكليف تيم سوم مسابقات را معلوم كنند.

ايران در كوارتر اول با اختلاف بالاي 31 بر 14 حريف خود را شكست داد اما در كوارتر دوم با همين اختلاف و نتيجه 32 بر 18 بازي را واگذار كرد.

كوارتر سوم بازي نيز با نتيجه 21 بر 17 به نفع ايران تمام شد و در كوارتر چهارم و در حالي كه در دقايق پاياني بسكتباليست هاي جوان كشورمان با شش امتياز پيش بودند حريف ژاپني اختلاف را به 2 امتياز رساند و هر لحظه امكان از دست رفتن نتيجه وجود داشت اما دو پرتاب پنالتي ثانيه هاي پاياني ايران با با نتيجه 87 بر 83 به پيروزي رساند.

سجاد مشايخي كاپيتان جوانان با 26 امتياز ، 12 پاس منجربه گل و 4 توپربايي بهترين بازيكن ميدان بود بهنام يخچالي با 24 امتياز و 3 توپربايي و صالح فروتن با 21 امتياز بازي خوبي براي ايران انجام دادند .

فينال اين بازيها ساعتي ديگر ميان تيم هاي چين و كره جنوبي انجام مي شود.

تيم چين تايپه نيز با پيروزي 89 بر 85 مقابل فيليپين در رده ي پنجم قرار گرفت.

در بازي هفتم هشتمي تيم لبنان 89 بر 78 عربستان صعودي را برد.

تيم هاي سوريه ،هند، بحرين و اندونزي نيز در رده هاي نهم تا يازدهم بازيهاي قهرماني آسيا قرار گرفتند./مح

برچسب ها: جوانان ، بسکتبال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.