تيم هاي فولاد ماهان ، دانشگاه آزاد و بندر كنگ 3 تيم سوپرليگ بسكتبال بودند كه ديروز و جمعه تمرينات پيش فصل خود را شروع كردند .

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سفر تيم هاي ملي جوانان و مهرام به مغولستان و تايوان باعث شده كه هيچ كدام از تيم هاي سوپرليگي تركيب خود را كامل نكرده و تمرينات تيم ها شروع نشود اما 3 تيم فولاد ماهان، بندر كنگ و دانشگاه آزاد تيم هايي بودند كه ظرف چند روز اخير تمرينات خود را شروع كردند.

تيم بسكتبال دانشگاه آزاد براي انتخاب نفرات باقيمانده ديروز با حضور 20 بازيكن تمرينات را شروع كرد تا از بين اين بازيكنان تركيب خود را انتخاب كند.

البدر بندر كنگ نيز از روز جمعه 3 شهريور تمرينات پيش فصل را شروع كرد محمدرضا اسلامي سرمربي اين تيم تاكيد كرد كه تا هفته بعد براي جذب بازيكنان مورد نظر خود در تيم ملي جوانان و مهرام اقدام كند و احتمالا بين 4 تا 5 بازيكن از فصل قبل در البدر مي مانند تيم البدر تمرينات پيش فصل را در قزوين شروع كرده و در تهران ادامه مي دهد.

*محمدرضا اكبري به فولاد ماهان پيوست

تيم فولاد ماهان نيز از ديروز تمرينات پيش از فصل خود را آغاز كرد فولاد ماهان امروز رسما امضاء قرارداد 2 ساله با محمدرضا اكبري بازيكن سال قبل ذوب آهن را اعلام كرد و شنيده مي شود عماد سلماني، محمدرضا فلاحت و محمد امجد نيز به اين تيم مي پيوندند.

*پتروشيمي در انتظار بازگشت سرمربي

تيم پتروشيمي بندر امام كه پيش از سفر تيم ملي جوانان به مغولستان با چند بازيكن به توافق رسيده بود منتظر بازگشت سرمربي خود به همراه تيم جوانان است تا كار تيم به طور رسمي براي فصل جديد آغاز شود.

تيم بسكتبال مهرام نيز در حال حاضر در جام ويليام جونز شركت داشته و هنوز وضعيت فصل بعد اين تيم مشخص نيست.

*تلاش نماينده مجلس ماهشهر براي حل مشكل صنايع

تيم صنايع ماهشهر همچنان به دنبال مجوز ورود به ليگ است و به گفته قنواتيان سرپرست اين تيم، آقاجري نماينده مجلس و فرماندار ماهشهر به دنبال گرفتن مجوز خاصي هستند تا هر چه سريعتر صنايع هم كار خود را شروع كند.

تيم هاي نفت اميديه و حفاري نيز هنوز وضعيت مشخصي ندارند.

از طرفي تيم استقلال زرين قشم همچنان به دنبال حل مشكل اسپانسر است و تا پايان هفته جاري وضعيت نهايي اين تيم مشخص مي شود.

*بودجه نامشخص شهرداري گرگان

تيم شهرداري گرگان از ماه رمضان تمرينات خود را شروع كرده و ورود اين تيم به ليگ قطعي است اما جلسه اصلي براي حضور گرگان روز 15 شهريور برگزار شده و بودجه نهايي تيم در فصل جاري تصويب مي شود.

تيم شهرداري زنجان نيز هنوز تمرينات خود را شروع نكرده اند و به احتمال زياد تمرينات اين تيم نيز از هفته بعد آغاز مي شود./مح

برچسب ها: ماهان ، تمرینات ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار