سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" روز يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آنچه در نخستين روز اجلاس سران جنبش عدم تعهد گذشت، فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور، ارائه آخرين راهکارها براي برپايي شکوهمند سي‌و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس و.... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مذاکرات را با صبر و وسواس ادامه میدهیم / گزارش آژانس هنوز منتشر نشده است



نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات را با صبر و وسواس ادامه میدهیم چرا که چارچوبی که مشخص میشود باید مصالح ملی و بحث امنیتی ما در آن رعایت شود.

رياست اجلاس غيرمتعهدها موفقيتي سياسي براي ايران است




نماینده جمهوري اسلامي ایران در مجمع عمومی سازمان ملل‌ با بيان اينكه اجلاس تهران روند رو به رشدي را در مقايسه با اجلاس‌هاي پيشين در پيش گرفته است، گفت: رياست اجلاس غيرمتعهدها موفقيتي سياسي براي ايران است.

فرقه‌هاي مخوف "TSM و ايليا رام‌الله" در كمين جوانان جوياي عرفان‌هاي نوظهور




 "ايليا رام‌الله" تشکيلاتي بود که از طريق تاسيس دفتر جذب نيرو جذب مي‌کرد و از همين طريق با توزيع سي‌دي عقايد خود را اشاعه مي‌داد تا جايي که از طريق هيپنوتيزم توانست، بعضي از روانشناساني را نيز با خود همراه کند؛ برخي مدعي بودند ايليا همان منجي جهان است.

سوء استفاده برخي جريان‌ها از فضاي اجلاس با هدف منحرف ساختن ذهنيت جامعه

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: سوء استفاده از فضاي ايجاد شده برگزاري اجلاس‌عدم‌تعهد در تهران مي‌تواند ذهنيت جامعه و فضاي رسانه‌اي كشور را كاملا از موضوع برگزاري چنين اجلاس مهمي دور كند.

 اجلاس تهران با امنیت کامل برگزار می‌شود




 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران و حضور سران کشورهای مختلف در تهران، گفت: برگزاری این اجلاس در این سطح بیانگر این موضوع است که ایران قدرت شکوفا شده در عرصه‌ی بین‌المللی است.

در نخستين روز اجلاس سران جنبش عدم تعهد چه گذشت؟

نخستين روز اجلاس سران جنبش عدم تعهد که با حضور کارشناسان کشورهاي مختلف در کشورمان برگزار شد با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود.

جدايي ري از تهران در کميته تخصصي دولت و مجلس بررسي مي‌شود




 نماينده مردم تهران از تشکيل کميته تخصصي ميان دولت و مجلس براي بررسي و کارشناسي دقيق‌تر موضوع تفکيک ري از تهران پس از تعطيلات بهارستان خبر داد.

بررسی ساختار و آسیب‌شناسی چرخه تولید نان در کشور همراه با ارائه راهکارها




 مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، ساختار چرخه تولید نان در کشور را مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار داد و در این زمینه راهکارهایی نیز ارائه کرد.

ارائه آخرين راهکارها براي برپايي شکوهمند سي‌و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس

 همايش هم‌انديشي مسئولين سازمان‌هاي حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج کشور براي برگزاري با شکوه‌تر سي‌و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس، صبح امروز(يکشنبه) برگزار شد.

وارادت بي‌رويه "گندم" مسلخ‌گاه خودكفايي در توليد كالايي استراتژيك

 چرا بايد اتفاقات ناخوشايند در توليد گندم به عنوان يك کالاي راهبردي و استراتژيك ايجاد شود در حاليکه با تدبير و نگاه بلندمدت مسئولان به منافع ملي مي‌توانستيم از صادرکنندگان گندم باشيم و با خودکفايي در توليد اين کالا از خارج شدن ارز از كشور، بيكاري كشاورزان و مهاجرت روستاييان به شهرها جلوگيري كنيم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.