سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان /

راه اندازی 100 طرح صنعتی در گیلان

100 طرح صنعتی تا بهار سال 92 در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بیش از یک‌هزار و 300 جواز تاسیس واحدهای تولیدی صنعتی در استان صادر شده است. علی منتظری  به پیشرفت فیزیکی طرح‌های صنعتی گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 323 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری 5 هزار و 346 میلیارد ریال و اشتغالزایی 6 هزار و 909 نفر بیش از 61 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این آمار در بعضی از واحدها تا 99 درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های صنعتی نیازمند تسهیلات است، خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور متوقف نیستند اما اگر بتوانیم 30 درصد تسهیلات را در اختیار آنها بگذاریم واحدهای صنعتی به‌موقع افتتاح می‌شوند.

منتظري به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: 100 واحد صنعتی تا پایان خرداد سال آینده در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

منتظری تسهیلات مورد نیاز واحدهای صنعتی مذکور را 1500 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: 286 طرح صنعتی گیلان نیز بین 40 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اشتغال ایجاد شده در واحدهای تولیدی در سال گذشته را 9 هزار و 45 اشتغال مستقیم اعلام کرد و افزود: تعداد یک‌هزار و 448 اشتغال از ابتدای امسال تاکنون در سامانه رصد ثبت شده اما آمار اخذ شده و در حال ثبت در این سامانه 3 هزار و 50 مورد است./ ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.