سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"هزار و يك شب" با كار در جامعه

برنامه تلويزيوني "هزار و يك شب" به تهيه‌كنندگي عليرضا حائري، يكشنبه 5 مرداد ساعت 23:15 با موضوع كار در جامعه، روي آنتن شبكه 4 مي‌رود.

عليرضا حائري تهيه‌كننده برنامه "هزار و يك شب" شبكه 4 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: 5 مرداد و همزمان با شب جامعه "هزار و يك شب" به تلقي از كار در جامعه مي پردازيم.
وي با اشاره به ميهمانان اين برنامه اظهار داشت: ابراهيم رزاقي اقتصاددان و حسن ياري گر روش به عنوان مشاور مديريت منابع انساني شركت ملي صنايع پتروشيمي ميهمانان اين برنامه هستند.
وي اظهار داشت: امير مسعود شهرام نيا مجري شب جامعه "هزار و يك شب" است و همچنين در خلال برنامه، مجري شب جامعه "هزار و يك شب" است و همچنين در خلال برنامه، گزارشي از محيط‌هاي كاري پخش مي‌كنيم.
وي افزود: سرمقاله و پيشنهاد كتاب از ساير بخش‌هاي "هزار و يك شب" 5 مرداد است.
تهيه‌كننده برنامه "هزار و يك شب" با اشاره به دست اندركاران اين برنامه، اظهار داشت: زينب محموده مدير توليد، عرفان حائري به عنوان دستيار تهيه‌كننده،‌ وحيد قربان حسيني به عنوان تدوينگر، امير احمدي‌فر به عنوان دستيار تهيه‌كننده،‌ محمد سلماني به عنوان تدوينگر و عليرضا آرين دوست به عنوان دستيار تهيه‌كننده در گروه سازندگان "هزار و يك شب" هستند.
گفتني است،"هزار و يك شب" يكشنبه ساعت 23:15 ميهمان مخاطبان شبكه 4 سيما مي شود./ي2
برچسب ها: شبکه چهار ، کار ، حائری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.