سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

20 درصد سهام پتروشیمی گچساران به مردم این شهرستان واگذار می شود

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: 20 درصد از سهام مجتمع پتروشیمی گچساران پس از انجام مراحل قانونی با شرایط ویژه به مردم این شهرستان واگذار خواهد شد .

'غلامرضا تاجگردون' روز شنبه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: مجوز واگذاری سهام پتروشیمی به مردم در جلسه ای كه با وزیر نفت اخذ و پیش نویس آن نیز به تایید شركت پتروشیمی كشور رسیده است .
وی تصریح كرد: طبق قانون برای اخذ تسهیلات از سازمان صندوق توسعه ملی باید كمتر از 20 درصد از سهام شركت ها متعلق به دولت باشد و چون بیشتر سهم این پروژه عظیم متعلق به دولت است این تصمیم به منظور تسریع در عملیات اجرایی طرح گرفته شده است .
نایب رییس كمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق قانون ابتدا 20 درصد سهام پتروشیمی گچساران به مزایده عمومی گذاشته می شود و در صورت عدم وجود سرمایه گذار كه قابل پیش بینی نیز است با تخفیف ویژه به مردم شهرستان واگذار خواهد شد.
وی ابراز امیدواری كرد: با برطرف شدن موانع در روند اجرایی پتروشیمی كه با امضای پنج نماینده شهرستان های سهامدار در آینده نزدیك ضمن راه اندازی جدی این طرح عظیم تولیدی مشكلات پیش روی اشتغال شهرستان گچساران تا حدودی برطرف شود .
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، مجتمع پتروشیمی گچساران با گذشت چندسال از آغاز عملیات اجرای آن كمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیكی دارد./س
برچسب ها: سهام ، پتروشیمی ، گچساران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.