سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش بهاي نفت در معاملات امروز

در نااميدي سرمايه گذاران از دخالت بانک مرکزي آمريکا براي احياي اقتصادي اين کشور و ناتواني ناحيه يورو از حل بحران بدهي، بهاي نفت در معاملات صبح امروز جمعه آسيا کاهش يافت.



به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه بر همين اساس در معاملات صبح امروز بهاي هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اکتبر سي و چهار سنت کاهش يافت و به نود و پنج دلار و نود و سه سنت رسيد.
بهاي نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اکتبر هم با چهل و نه سنت کاهش، بشکه‌اي يکصد و چهارده دلار و پنجاه و دو سنت معامله شد.
به گفته شرکت کارگزاري فيليپ فيوچر، اميد سرمايه گذاران  به دخالت بانک مرکزي آمريکا و اتخاذ تدابير ديگري براي تحرک بخشيدن به اقتصاد و همچنين توانايي اروپا  جهت حل بحران بدهي، به نا اميدي گراييده و سبب کاهش بهاي نفت شده است.
سرمايه گذاران اميدوار بودند بانک مرکزي آمريکا با تزريق دوباره نقدينگي تحرکي به اقتصاد ببخشد اما اظهارات جيمز بولارد يکي از مسئولان اين بانک اين  اميدها را از بين برد.
 از سوي ديگر به نظر مي‌رسد ولفگانگ شوبل وزير دارايي آلمان، پاسخ مثبت به درخواست ‌آنتونيس ساماراس نخست وزير يونان را  براي  تغيير جدول زماني  اصلاحات، منتفي دانسته است. وي در اين خصوص گفت دادن زمان بيشتر به آتن راه حل مشکل نيست.
در پايان معاملات  روز پنجشنبه بورس کالاي نيويورک،  بهاي هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اکتبر نود و نه سنت کاهش يافته  و به نود و شش دلار و بيست وهفت سنت رسيده بود.
امادر همين روز در بازار لندن هم بهاي هربشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اکتبر با ده سنت افزايش به يکصد و پانزده دلار و يک سنت رسيد.

برچسب ها: نفت ، معامله ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.