سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار:

ايران براي مقابله با هر اقدام احمقانه آمريکا و رژيم صهيونيستي آمادگي کامل دارد

شبکه تلويزيوني المنار گزارش داد ايران براي هر جنگ يا خطري که فعاليت هسته اي صلح آميز اين کشور را تهديد کند، آمادگي کامل دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ،"حسن حيدر" خبرنگار اين شبکه افزود: دست ايران سه دهه است که بر روي ماشه قرار دارد و اين کشور توان نظامي خود را تقويت کرده است. دشمن اسرائيلي به کارآمد بودن توان نظامي ايران اذعان دارد.

ايران با وجود آن که بروز جنگ را بعيد مي داند، اما در عمل به صورتي خود را آماده مي کند که به نظر مي رسد فردا چنين جنگي رخ خواهد داد. ايران اطمينان دارد که هر جنگي به نفع اين کشور پايان خواهد يافت. 

احمد وحيدي وزير دفاع ايران در گفتگو با المنار گفت: رژيم صهيونيستي در دو جنگ لبنان و غزه شکست خورد و پس از گذشت يکسال صهيونيستها نتوانستند در جنگ خود عليه سوريه به نتيجه اي برسند. آنها به خوبي از قدرت ما آگاهي دارند و سران آن به خوبي مي دانند که پاسخ ايران به هر حماقت آنها فراتر از تصور خواهد بود و آنها در هر جنگي شکست خواهند خورد.
 
در ادامه اين گزارش آمده است: همزمان با آمادگي نظامي ايران، حمله سايبري به تاسيسات کنترل موشکها، سامانه هاي پدافند هوايي و تاسيسات هسته اي و دولت اين کشور هم مي تواند به اندازه تهديد نظامي خطرناک باشد.

رضا تقي پور وزير اطلاعات و فناوري اطلاعات ايران به المنار گفت: ما شاهد جنگ سايبري عليه ايران هستيم. ما توانستيم تعداد زيادي از ويروسهاي خطرناک را کشف کنيم. ما بسياري از تاسيسات حساس خود را از شبکه هاي عمومي جدا کرديم. ما بيشتر حملات سايبري را ناکام گذاشتيم. ما از نظر اين فناوري در جهان در رتبه سوم قرار داريم. 

خبرنگار اين شبکه خاطر نشان کرد: منابع ايراني معتقدند آمريکا نمي خواهد در جنگ با جمهوري اسلامي پيش از انتخابات رياست جمهوري در اين کشور شرکت کند. آمريکا همچنين از حمله يکجانبه رژيم صهيونيستي به ايران هم استقبال نمي کند. مقامات ايراني بر "معادله جهنم" که دبيرکل حزب الله لبنان از آن سخن گفت، تاکيد دارند. زيرا هر حمله اي به محور مقاومت با پاسخي روبرو خواهد شد که چهره منطقه را تغيير خواهد داد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.