سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مهم ترین اقدام شهرداری توسعه شبکه فیبر نوری است

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: توسعه شبکه فیبر نوری در سطح شهر و به ویژه در منازل از مهم ترین اقدامات شهرداری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهدی برادران صبح امروز در جلسه مشترک کارگروه دولت الکترونیک و پنجاهمین نشست شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهرهای کشور اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین نشستی ارتقا مطالبات عمومی در سطح ملی و محلی است.

وی افزود: راه اندازی کارگروه شهر الکترونیک از مهم ترین اقداماتی است که در جهت تحقق شهرداری الکترونیک و به خصوص شهر الکترونیک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بیشترین سطح انتظارات در کلان شهرها به سمت ارائه خدمات it در حرکت است و به صورت تصاعدی در حال افزایش است و این امر سبب شده است که رویکرد اصلی هر کلان شهری حرکت از شهرداری الکترونیک به سمت شهر الکترونیک باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی و خدماتی فعال که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد باید تا آنجا که ممکن است نسبت به تعاملات در فضای مجازی حساسیت بالایی را نشان دهد.

وی توسعه زیرساخت های شبکه فیبر نوری را بسیار مهم دانست و افزود: توسعه زیرساخت های شبکه فیبر نوری از مهم ترین اقداماتی است که باید شهرداری به آن توجه داشته باشد و چشم انداز آن باید به گونه ای باشد که حتی این فیبر نوری در منازل نیز در دسترس باشد و با فراهم کردن این بسترها در آینده نیازی به تخریب شهر جهت فراهم کردن این زیرساخت ها نخواهد بود./س


برچسب ها: شبکه ، فیبر ، نوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.