سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي نشست خبري امروز فولاد-راه آهن و پيکان-سپاهان؛

دايي مقابل فرکي، مرزبان مقابل ويسي!

امروز نشست خبري پيش از بازي تيم هاي فوتبال فولاد - راه آهن و پيکان - سپاهان تشکيل شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسين فركي سرمربي تيم فولاد خوزستان در نشست خبري امروز گفت:  تيم فولاد در هفته هاي گذشته بازي هاي قابل توجه اي از خود ارائه نداده است و اين باعث شده كه از ديگر رقباي خود در جدول عقب بماند.

 وي درادامه افزود:  وضعيت تيم فولاد كاملا مشخص است اما ما با تيم هاي بالاي جدول تنها اختلاف 6 يا 7 امتيازي داريم.

 فرکي اظهار داشت:  ما در هفته هاي  گذشته فرصت هاي زيادي را از دست داديم، ولي اميدواريم كه بتوانيم در بازي با راه آهن موفق به كسب سه امتيزا بازي شويم تا بتوانيم در جدول شرايط بهتري كسب كنيم.

علی دایی: بازی با فولاد برای ما حساس است

سرمربی تیم راه آهن گفت: بازی این هفته ما با فولاد در هفته ششم دارای اهمیت زیادی است.

در ادامه این نشست علی دایی سرمربی تیم راه آهن گفت: تمام بازی ها حساس است و باتوجه به نتایجی که ما و فولاد گرفته ایم اهمیت این بازی بسیار زیاد است هر دو تیم سه امتیاز بازی را می خواهند مخصوصا ما که در زمین خودمان بازی می کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به تمریناتی که در تعطیلات و بعد از بازی با آلومینیوم داشته ایم باتمام قدرت در میدان حاضر می شویم و میخواهیم فولاد را شکست دهیم.

دایی ادامه داد: در بازی با فولاد ما محمد رضا مامانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و چند بازیکن را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و این کار مارا در زمین مشکل ولی ما فقط دنبال برد و کسب سه امتیاز این بازی خانگی هستیم.

سرمربی تيم راه آهن در مورد مسائل داوری گفت: مشکلات داوری همیشه هست از کمیته داوران خواهش می کنم داوران در جریان بازی بیشتر دقت کنند و اجازه ندهند که مسائل حاشیه ای در قضاوتشان تأثیر گذار باشد.

علی دایی در ادامه درباره دربی جمعه گفت: شهر آوردهای پایتخت دیگر ان جذابیت گذشته را ندارد زیرا حساسیت آن برای مردم کم شده است.

سپاهان - پيکان

عبداله ویسی: بازیکنان دارای انگیزه و روحیه بالايی هستند

وي افزود: بازی ما با سپاهان نصبت به بازی های گذشته بازی ساده تری هست و بازیکنان ما دارای انگیزه و روحیه بالایی هستند.
 
سرمربي تيم فوتبال پيکان اظهار داشت: ساختار تیم ما همیشه هجومی بوده که دراین بازی ها گاهی اوقات شانس با ما بوده وبازی را برده ایم و گاهی اوقات هم بازی ها را واگذار کردیم.

ویسی درمورد بازیکنان محروم و مصدوم گفت: مادر بازی با سپاهان روح اله سلطانی، دیوسالار را به خاطر محرومیت و یگانه و سالارخانی را بخاطر مصدومیت دراختیار نداریم و این امر کار ما را مقداری مشکل می کند.

وي در مورد بازی دربی گفت: هرتیمی که در شروع فصل بازی های خوبی را از خود ارائه دهد می تواند نتیجه بهتری بگیرد و این بازی گل سرسبد این بازی هاست.

علیرضا مرزبان: گاهی اوقات شکست ها به ما یاد می دهند که چطور ببریم

سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری امروز گفت: گاهی اوقات شکست ها به ما یاد می دهد که چطور ببریم سپاهان در بازی قبل مستحق شکست بود و ما در مسائل تاکتیکی اصلاً خوب عمل نکردیم و باید شهامت این را داشته باشیم و قبول کنیم در بازی های گذشته خوب عمل نکردیم.

وی در ادامه در مورد لیگ کشورمان گفت: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ هاست و ما اگر خودمان را جدی بگیریم می توانیم به جرات بگم می توانیم جزء 20 لیگ برتر دنیا باشیم ولی این کیفیت را نمی توانیم به تیم ملی منتقل کنیم.

علیرضا مرزبان در مورد محروم و مصدومان تیم سپاهان گفت: تیم ما در حال حاضر فرشید طالبی را به خاطر گرفتن کارت زرد در اختیار ندارد و بازیکن خارجی اروین بولکو را که مشکل عضلانی دارد در اختیار ندارد اما بقیه سالم هستند.

ایشان در پایان در مورد تیم پرسپولیس و بازی دربی گفت: تیم پرسپولیس از نظر ساختار شکل وارد و گرفتن بازیکن بزرگ مشکل این تیم را حل نمی کند.

ولی احساس من از بازی دربی این است که این بازی برنده ندارد و مساوی به پایان می رسد./آق
برچسب ها: حسین ، فرکی ، اختلاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.