سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث 12 آبنما در معابر شمال پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک از احداث بیش از 12 آبنما در میادین و معابر شمال تهران خبر داد.

 مجید نوربخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: از آنجایی که عنصر آب در فرهنگ ایرانی جایگاه و مفهوم خاصی داشته، ساخت آبنماهای متنوع با نورپردازیهای زیبا در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه قرار گرفت.

وی بیان کرد: آبنماهای جدید با فضاسازی مناسب و سازه هایی همخوان با شرایط محیطی در ارتفاع قابل دید برای عموم در حال ساخت و راه اندازی هستند.

نوربخش تصریح کرد: ساخت این المانها و آبنماها باعث تلطیف و زیبایی محیط می شود و چند ماهی است که ساخت آبنماها شروع شده و بعضی ها مراحل آخر را پشت سر می گذارند.

وی گفت: سعی شده داخل و خارجی آبنماها به صورت شکیل با طراحی مناسب زیباسازی و نورپردازی شود تا فضایی دلچسب برای رهگذران ایجاد شود.

نوربخش در پایان با اشاره به آبنماهای جدید در پایتخت خاطر نشان کرد: آبنماهای جدید در میدان نوبنیاد، میدان شهیدمحلاتی، میدان کتابی قیطریه،‌ میدان آبادان، تقاطع شهید پور ابتهاج و بلوار سبادی، میدان دوم خیابان شهید صبوری، میدان ارتش، بوستان امام علی(ع)، میدان امامزاده قاسم(ع) پایانه مسافربری شهیدافشار، بزرگراه چمران، ابتدای خیابان یمن، میدان البرز در بلوار دانشجو در حال ساخت هستند./ز

برچسب ها: عنصر آب ، نوربخش ، آبنما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.