سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود فتنه گران به انتخابات 92

ماموریت جدید خانم میلیشیا برای زندانیان آزاد شده

طی هفته گذشته تعدادی از محکومان فتنه 88 که به دلیل بر هم زدن نظم عمومی و اقدام علیه امنیت ملی مدتی را در زندان به سر می بردند، با عفو رهبری از زندان مرخص شدند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس آخرین اطلاعات ،  ۷۵ تن از محکومان امنیتی که به دلیل نقش داشتن در فتنه 88 در زندان به سر می بردند تا بامداد پنجشنبه آزاد و ۹ زندانی دیگر نیز شامل تخفیف در مجازات به مناسبت عید سعید فطر شده اند، اما به نظر می رسد اتاق فکر فتنه در صدد جذب دوباره این افراد به بدنه ساختاری جنبش سبز است .

بر اساس این گزارش "فخرالسادات محتشمی پور" که تا چندی پیش ، مسئولیت ارتباط گیری با خانواده های زندانیان سیاسی فتنه 88 را از سوی شورای راهبردی جنبش سبز برعهده داشت ، بعد از آزادی تعداد زیادی از عاملین فتنه 88 ، به دنبال ارتباط گیری مجدد با این افراد و اتصال آنان به حلقه های اجتماعی جنبش موسوم به سبز است .

شنیده ها حکایت از آن دارد که به محض آزادی گروه هایی از محکومان فتنه 88 از زندان ، رابطین محتشمی پور سعی در ارتباط گیری با این افراد داشته اند و موفق به برگزاری جلساتی محرمانه با حضور برخی لیدر های فکری جنبش سبز نظیر "محمد نوری زاد" با این افراد در روزهای گذشته شده اند .

بر اساس خبری که چند روز پیش در برخی رسانه های کشور منتشر شد، گروهی از افراد مذکور با هماهنگی  لیدر های باقی مانده از جنبش سبز در هفته آخر ماه مبارک رمضان به بهانه برگزاری مراسم افطاری در یکی از باغ های اطراف تهران گرد هم جمع شدند و به بحث و تبادل نظر پیرامون وظایف بدنه فتنه در انتخابات سال 92 پرداختند .

به نظر می رسد با توجه به آزاد سازی تعدادی از عوامل فتنه 88 طی روز های گذشته و تاکید برخی از اصلاح طلبان بر استفاده مجدد از بدنه اجتماعی جنبش سبز برای برنامه های انتخاباتی سال 92 ، طی روزهای آتی شاهد حضور بیشتر عناصر آزاد شده فتنه در محافل سیاسی این طیف از سیاسیون برای هماهنگی جهت ورود به انتخابات 92 باشیم .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.