سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدری:

کرمی و معتمد کم فروشی نکردند/می توانم توهین ها را دادگاهی کنم

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد انتقادات نسبت به عملکرد تیم ملی و فدراسیون گفت: این اختیار را دارم که از طریق مراجع قضایی پیگیر توهینات باشم.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به عنوان مربی افتخار داشتم بیش از 15 سال هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده داشته باشم.

در کنار همه بازیکنان بوده ام و می توانم در مقام یک پیشکسوت اعلام کنم که این شغل یکی از پیچیده ترین حرفه های دنیا است.

وی افزود: همیشه بردها برای ورزشکاران است و شکست ها از آن مربیان و مدیران. یکی از بزرگترین چالش ها رعایت الگوها بوده و اميدوارم هميشه به آن احترام گذاشته شود.

**مدال نقره معتمد کثیف نیست

ذوالقدری گفت: در تکواندو ورزشکاران از دوران نونهالی به صورت علمی برای تیم ملی آماده می شوند. هم اکنون آنچه برای تکواندو رخ داده  و افتخارات آن مربوط به چند سال اخیر نبوده و حاصل یک خرد جمعی است.کسب نتایج این دوره از المپیک در مقایسه با دوره های قبلی خوب نبوده اما کثیف هم نیست و نبايد آن را بي ارزش کرد.

**جوان جدیدی را در المپیک معرفی کردیم

وی خاطرنشان کرد: تکواندو هادی ساعی را به عنوان اسطوره در اختیار دارد کسی که در المپیک قبلی هنگام مسابقه مهم فینال مربی اش را دلداری می داد، هم اکنون هم ما جوان جدیدی را به نان محمد باقری معتمد به المپیک معرفی کردیم و تلاش کردیم بهترین نمایش را در المپیک داشته باشیم.

**انتظار توهیم نداشتیم

وی افزود: چند نفر از ورزشکاران ما در کنار قهرمانی توانستند عنوان جوانمردی را در دنیا از آن خود کنند. این سوال بزرگی است که همیشه ایجاد می شود و باید بگويم هادی ساعی در کنار کسب افتخارات فراوان این عنوان را نیز به دست آورده است. ما انتظار توهین را نداشتیم و در کنار همه این مسائل و حواشی که به وجود آمد این اختیار را دارم تا از طریق مراجع قضایی برخی از توهین ها را پیگیری کنم.

**گابن را با ما یکی نکنید

ذوالقدری گفت: ما این توقعات را خودمان ایجاد کردیم و نباید نتایج کشور گابن را در المپیک با تکواندو ایران یکی کرد. با اينکه همراه با گابن با يک مدال نقره دهم شديم اما تکواندو اين دو کشور فاصله بسياري با هم دارند.

**تقاضای نقد منصفانه دارم

وی افزود: محمد باقری معتمد و یوسف کرمی در المپیک کم فروشی نکردند. پیش می آید که یک روز، روز مسابقه بازیکن نباشد اما تقاضا دارم به صورت علمی نقد منصفانه کنید و کارشناسان به صورت سلیقه ای برخورد نکنند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۱۰:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
این آقایان همش می خواهند منتقدین را سرکوب کنند و توان پاسخگویی ندارند.