سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس خواب دشمن را آشفته كرد

حضور پرشور، هوشمندانه و آگاهانه مردم ایران در راهپیمایی امروز قدس، خواب دشمنان اسلام را آشفته كرد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت:  مردم ایران بار دیگر با افتخار آفرینی و حضور قدرتمند خود نشان دادند كه همچنان حامی فلسطین و حزب الله و مردم مظلوم جهان هستند.

'محمد علی اسفنانی ادامه داد: مردم ما همچنین اعلام كردند كه سوریه تنها نیست و اگرچه مورد بی مهری برخی از كشورهای عربی واقع شده اما ایران از آن حمایت می كند.

وی با اشاره به اینكه منافع جمعی جهان اسلام در پایداری كشور سوریه است، تصریح كرد: اگر اشكالاتی وجود دارد قابل رفع است نه اینكه صهیونیست به بهانه دفاع از دموكراسی بدترین جنایتها را در این كشور انجام دهد.

اسفنانی روز قدس را ابتكار و نوآوری دانست كه توسط امام خمینی (ره) پدید آمد و در طول این سالها باعث شد كه دشمن هرچه بیشتر در لاك دفاعی فرو رود.

وی گفت: دشمن صهیونیست پیش از نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام به تصرف اراضی اشغالی می پرداخت و تمام تعهدات خود را زیر پا می گذاشت.

این نماینده مجلس افزود:از زمانی كه نام روز قدس مطرح شد و راهپیمایی در این روز به كشورهای دیگر نیز رسید دشمن از حالت تهاجمی خارج شده و متوقف مانده است.

اسفنانی با تاكید بر اینكه ما نباید دشمن را دست كم بگیریم، افزود: دشمنان اسلام زمانی كه دیدند نمی توانند در عرصه های دیگر موفق باشند به توطئه چینی بر علیه كشورهایی مانند سوریه پرداختند اما ما باید در برابر این توطئه ها نیز هوشیار باشیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.