سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين گام‌ها تا نابودي رژيم صهيونيستي/10

روز قدس مصداق بارز همبستگی میان مسلمانان جهان است

يک کارشناس سیاست خارجی گفت: آرمان هاي جمهوري اسلامي ایران بر مبناي حمايت از مبارزات حق طلبانه، عدالت جويانه و استقلال طلبانه از تمام مردم جهان بوده بنابراین حمايت از مردم مظلوم بحرين و ميانمار نیز در اين روز اهميت داشته و اين روز بزرگ مصداق بارز همبستگي ميان مسلمانان جهان است.

علي احمدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام گذاري آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: يکي از دلايل حضرت امام خمینی (ره) برای نام گذاری این روز با عنوان روز قدس اين بود که نوعي بيداري در بين مسلمانان جهان ايجاد شود و از اين طريق مسلمانان و مستضعفين جهان بتوانند به حقوق خود دست يابند.

وي افزود: آنچه مسلم بوده این است که پيش بيني و آرمان های بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در حال تحقق است و رژیم غاصب صهیونیستی در سراشيبي سقوط قرارداشته و آرمان های جبهه مقاومت در حال تحقق است.

احمدی تاکيد کرد: حضور پرشور مسلمانان و آزادی خواهان جهان در روز قدس مي تواند موج عظیم بيداري اسلامي، آرمان هاي فلسطين و نابودی غده سرطانی منطقه را تقويت کند.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اهميت روز قدس در همبستگي مسلمانان تصریح کرد: هرچه با شکوه برگزار کردن اين روز در ايران و ساير کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه ، همبستگي مسلمانان را منسجم‌تر خواهد کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: آرمان‌هاي جمهوري اسلامي ایران بر مبناي حمايت از مبارزات حق‌طلبانه، عدالت جويانه و استقلال طلبانه از تمام مردم جهان بوده بنابراین حمايت از مردم مظلوم بحرين و ميانمار نیز در اين روز اهميت داشته  و اين روز بزرگ مصداق بارز همبستگي ميان مسلمانان جهان است.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: سقوط ، رژیم ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.