سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني‌صدر خبر داد

احتمال سفر لاریجانی ‌به کانادا برای شرکت در اجلاس بین‌المجالس

دبیر‌کل شورای اجرایی بین‌المجالس از احتمال سفر لاریجانی ‌به کانادا برای شرکت در اجلاس بین‌المجالس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران سیدمؤید حسینی صدر دبیر‌کل شورای اجرایی بین‌المجالس در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران از انتخاب هیئت رئیسه شورای اجرایی بین‌المجالس خبر داد و گفت: پس از برگزاري انتخابات شوراي اجرايي بين‌المجالس در جلسه روز دوشنبه كه در آن 15 نفر به عنوان اعضاي شوراي اجرايي انتخاب شدند امروز انتخابات هيات رييسه شورا برگزار شد و ايرج نديمي به عنوان رييس ، بنده دبيركل ،‌سيدهادي حسيني و مقداد نجف‌نژاد نائب رييس،‌رحمت‌الله نوروزي خزانه‌دار و ميرمرادزهي و برومندي به عنوان دو منشي شوراي اجرايي بين‌المجالس ايران انتخاب شدند.

وي با اشاره به برگزاري اولين جلسه بين المجالس در اواخر مهر در كبك كانادا از احتمال حضور رييس مجلس در اين اجلاس خبر داد و گفت: جمهوري اسلامي با توجه به تبليغات مسموم عليه كشورمان به صورت فعال در اين اجلاس شركت خواهد كرد.

مويد حسيني صدر همچنين با اشاره به برگزاري جلسه صبح امروز فراكسيون نخبگان از برنامه‌ريزي،‌اولويت‌بندي و تعيين برنامه‌هاي كاري اين فراكسيون خبر داد.

سخنگوي فراكسيون نخبگان يادآور شد:‌ در اين جلسه مقرر شد برخي موازي‌كاري‌ها بين وزارت علوم و معاونت علمي رييس‌جمهور حذف شود، براي تقويت شركت‌هاي دانش‌بنيان اقدام عملي شود و ارتباط فراكسيون با وزارت علوم و معاونت علمي رييس‌جمهور بيشتر شود.

 حسيني صدر همچنين اضافه كرد كه اين فراكسيون هر هفته جلسه‌ هيات رييسه و هر ماه يك جلسه عمومي خواهد داشت.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: لاریجانی ، کانادا ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.