سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوبله هديه‌اي براي آقاي تومي

فيلم سينمايي "هديه‌اي براي آقاي تومي" محصول كشور آمريكا با مديريت اردشير منظم در امور دوبلاژ سيما به منظور پخش از شبكه 5 سيما دوبله شد.


اردشير منظم مدير دوبلاژ سيما با اشاره به دوبله "هديه‌اي براي آقاي تومي" در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فرزندي در يك حادثه‌اي پدرش را از دست مي‌دهد و خانواده او مجبور به مهاجرت مي‌شوند.
وي افزود: اين خانواده در مهاجرت خود با يك خانواده لرد انگليسي آشنا شده  و به دنبال آن مخاطبان شاهد اتفاقات شايان توجهي خواهند بود.
منظم با اشاره به حضور " بهرام زند" مدير دوبلاژ پيشكسوت سيما در اين اثر سينمايي تصريح كرد: استاد زند به دليل نزديك بودن شخصيت ماجرا به او قبول كردند كه با توجه به كوتاه بودن ديالوگ‌ها در اين فيلم گويندگي كنند و من از وي كمال تشكر را دارم.
اين دوبلاژ با اشاره به دوبلورهاي مطرح اين اثر اظهار داشت: ناهيد اميريان، مهوش افشاري، مينا نخعي، فرزانه شجاعي، محمد علي ديباج، افسانه پوستي، محبت دارآفرين، حسين نورعلي، شايان شام بياتي و استاد بهرام زند ما را در دوبله اين اثر ياري كردند.
گفتني است، هديه‌اي براي آقاي تومي، محصول كشور آمريكا با مديريت اردشير منظم به زودي از تماشاخانه شبكه 5 سيما پخش مي‌شود./ص
برچسب ها: دوبله ، فیلم ، سینمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.