سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد بيمه مرکزي براب جبران خسارات زلزله زدگان

رئيس کل بيمه مر کزي جمهوري اسلامي ايران در پيامي با تسليت حادثه زلزله آذربايجان شرقي از شركت‌ هاي بيمه‌ اي خواست براي جيران خسارت بيمه گذاران سريع تر اقدام کنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شادا، سيد محمد کريمي در پيام تسليت به استاندار آذربايجانشرقي افزوده است: در ماه ضيافت الهي خبر جان‌ باختن جمعي از پاك ترين فرزندان و عزيزان سرزمين ايران در استان آذربايجان شرقي موجي از تألم و تأسف را در سرتاسر ايران اسلامي برانگيخت.

هموطنان گرانقدري كه در ماه خاص خداوند و در ليالي بي‌بديل و رحمت‌آفرين قدر، به دعوت معبود يگانه لبيك گفتند و جان به جانان تسليم كردند.

اكنون بر ماست كه با تمام توان، تسلاي خاطر بازماندگاني باشيم که  در روزهاي پاياني ماه ضيافت الهي بيش از هميشه به ياري ساير هموطنان نياز دارند.

کريمي با تسليت به مردم غيور آذربايجان شرقي آورده است: ما را نيز در تحمل اين ماتم جانكاه در كنار خود بدانيد و همدردي خانواده بزرگ صنعت بيمه را پذيرا باشيد.

کريمي خطاب به همه شرکت هاي بيمه به‌ ويژه بيمه ايران تأكيد کرده است در نخستين فرصت خسارت وارده به بيمه‌گذاران داراي بيمه‌نامه معتبر را تأمين و پرداخت کنند./س
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.