سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان ها از اطلاعات ايران کد استفاده کنند

مدير عامل مرکز ملي شماره گذاري کالا و خدمات ايران از همه سازمان ها و نهادهاي تصميم گير و سياست گذار خواست در اجراي طرح هاي متنوع کالايي از اطلاعات و داده هاي کمي و کيفي سامانه ايران کد استفاده کنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد احمد غلامزاده در گفتگو با این راديو افزود : ايران کد زبان مشترک کالايي است و همه کساني که در زنجيره توليد، عرضه و واردات و توزيع کالا فعال هستند به يک برداشت و تصوير مشترک از کالاهاي بازار مي رسند.

وي داشتن زبان و درک مشترک کالايي را در همگرايي سياست هاي اقتصادي، حمايت از توليد ملي و سرمايه ايراني و مديريت واردات مؤثر دانست.

غلامزاده ، اطلاع رساني در سطوح ملي و فراملي و اعتمادسازي در بازارهاي داخلي و خارجي را از اهداف سامانه ايران کد اعلام کرد و گفت : از حقوق مصرف کننده هم دفاع و صيانت مي شود.

غلامزاده، سامانه ايران کد را بانک اطلاعات جامع دانست و گفت: وزارتخانه هاي اقتصادي به ويژه وزارت نفت، سازمان ملي استاندارد ، فعالان اقتصادي در توليد، سازمان توسعه تجارت و تنظيم بازار و گمرک مي توانند از اطلاعات اين سامانه استفاده کنند تا در برنامه ريزي ها از هر گونه اتلاف منابع جلوگيري شود./س
برچسب ها: اطلاعات ، ایران ، کد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.