سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار رسمی کفاشیان به مسئولان استقلال

آرامش تیم ملی را بر هم نزنید!

علی فتح الله زاده، مدیر عامل تیم استقلال از شرایط موجود در تیم ملی و وضعیتی که کی روش ایجاد کرده، انتقاد کرد. اما این اتفاق از سوی مسئولان و شخص رئیس فدراسیون با واكنش روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از اعتراض مدیرعامل تیم استقلال به اعلام اسامی تیم ملی و حضور 4 بازیکن آبي پوش در جمع تيم ملي، رئیس فدراسیون فوتبال شرایط را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده است که از اعضای تیم‌ها در باشگاه‌ها، توقع همراهی با تیم ملی را دارد زیرا شرایط تیم ملی حساس بوده و حضور ایران در بازی‌های جام جهانی به نفع کل فوتبال ایران است و تنها اعضای تیم ملی سود نمی‌برند.

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده است که مسئولان و اعضای تیم استقلال از فصل گذشته با کارلوس کی روش دچار مشکل بودند و این مشکلات همچنان ادامه دارد و به اتمام نمی‌رسد.

شایان ذکر است: رئیس فدراسیون اعلام کرده است که شرایط اعضای تیم‌ها را مورد نظر دارد اما توقع از تیم ملی بسیار زیاد است و تیم‌ها باید این وضعیت را در نظر داشته باشند.

شایان ذکر است: اعضای حاضر در فدراسیون از باشگاه‌ها درخواست کردند که به جای تخریب و انتقاد از شرایط موجود، تیم ملی را همراهی کرده و با مشکلات موجود کنار بیایند تا تیم ایران آرامش خود را از دست ندهد و اعضای تیم بتوانند با آسودگی خاطر برای بازی‌های تیم ملی که باقی مانده است آماده شوند و با شرایط ایده آل تیم ملی را همراهی کنند./مح
برچسب ها: استقلال ، آرامش ، کفاشیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.