سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران

تغيير در برنامه‌هاي ترافيكي در زمان اجلاس عدم تعهد اعلام خواهد شد/ جلسه شوراي شهر سياسي بود نه كارشناسي

استاندار تهران گفت: هر تغييري در برنامه پرواز، فرودگاه و برنامه‌هاي ترافيكي از طريق مسئولين ذيربط اعلام خواهد شد و من اطلاع دقيقي در اين خصوص ندارم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران مرتضي تمدن استاندار تهران در حاشيه نشست تنظيم بازار كه امروز (دوشنبه) در محل استانداري تهران برگزار شد، با بيان اينكه افرادي هستند كه قصد برهم‌زدن تنظيم بازار را دارند، گفت: با كساني كه قصد اخلال در سيستم اقتصادي كشور را دارند برخورد قانوني مي‌شود.

وي در ادامه از برپايي پانزده نمايشگاه پاييزه در آستانه اول مهر و بازگشايي مدارس خبر داد و افزود: اين نمايشگاهها به منظور رفع تقاضاي بازار براي تامين لوازم‌التحرير، پوشاك و مواد خوراكي  در آستانه بازگشايي مدارس برپا مي‌شوند.

 تمدن در ادامه تصريح كرد: نمايشگاههاي برپا شده به مناسبت ماه مبارك رمضان انتظارات ما را برآورده نكرده و در پاسخگويي به انتظارت مردم موفق عمل نكرد لذا بايد از تجربيات برگزاري نمايشگاه‌هاي پيشين استفاده و در برگزاري نمايشگاه پاييزه هم به كيفيت و هم به كميت محصولات توجه ويژه‌اي شود.

وي همچنين با اشاره به ذخيره‌سازي گوشت قرمز به ميزان مورد نياز براي ماههاي آينده در استان تهران گفت: اقدامات لازم براي تنظيم بازار گوشت قرمز و مرغ انجام شده و قيمت اصلي گوشت قرمز نيز ظرف فردا اعلام خواهد شد.

استاندار تهران در ادامه رصد تمام قيمت‌ها در سطح بازار را از ديگر مباحث مطرح‌شده در جلسه امروز عنوان كرده و اظهار داشت: در اين جلسه مقرر شد تا براي قيمت برخي از اقلام پر مصرف كه ممكن است بازار را دچار نوسان كند  تمهيدات لازم صورت پذيرد تا از واسطه‌گري و دلال‌بازيها جلوگيري شود.

تمدن در ادامه با بيان اينكه 60 درصد شير در تهران و 40 درصد از استانهاي ديگر تامين مي‌شود، خاطر نشان كرد: روند بازار اين نتيجه را به ما نشان مي دهد كه شاهد كاهش قيمت كالاهاي اساسي هستيم و همچنين روند واردات نهادها نيز متعادل شده و واردات اقلام پر مصرف نيز شتاب گرفته است .

تمدن در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، مبني بر تصميم مجلس مبني بر طرح دو فوريتي براي جلوگيري از جدايي ري از تهران گفت: قاعدتا بايد مصوبه‌اي از سوي مجلس مطرح باشد تا دستور رئيس جمهور لغو شود چرا كه دستور رئيس جمهور مبني بر جدايي ري از تهران يك قانون است.

وي در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران مبني بر عدم حضورش در جلسه هفته گذشته شوراي شهر اظهار داشت: ما حرفهايمان را قبلا زده بوديم و نيازي نبود در اين جلسه شركت كنيم هر چند كه به نظر من اين جلسه يك ماهيت سياسي داشت نه كارشناسي.

تمدن همچنين در خصوص احتمال تعطيلي فرودگاه امام خميني(ره) در زمان برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در دهه اول شهريورماه در تهران نيز گفت: هر تغييري در برنامه پروازها، فرودگاه و برنامه‌هاي ترافيكي از طريق مسئولين ذيربط اعلام خواهد شد و بنده اطلاع دقيقي در اين خصوص ندارم.
انتهاي پيام/س2



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.