سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدرضا مقدسيان:

ايده "خداحافظ بچه" بيهوده تلف شد

ايده جذاب سريال تلويزيوني "خداحافظ بچه" به دليل محدوديت زماني بيهوده تلف شد.

محمدرضا مقدسيان منتقد،در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص مجموعه تلويزيوني "خداحافظ بچه" ساخته "منوچهر هادي" گفت:ايده كلي "خداحافظ بچه" ايده جذابي است،ولي دلايلي چون عدم مديريت،واگذاركردن ساخت سريال به دقيقه نود،تصميمات عجولانه و معطوف شدن توليد سريال صرف رسيدن به آنتن باعث شده كه كارگردان مجال دقت و پرورش داستان را نداشته باشد و همچنين بازيگران فرصت فرو رفتن در نقش را پيدا نكنند و در نتيجه سريال بازتاب خوبي را پيدا نكند.
وي افزود:سرنوشتي كه گريبان گير" خداحافظ بچه" شده،همان سرنوشتي است كه اكثر سريال هاي مناسبتي را درگير خود كرده است.
مقدسيان در اين باره ادامه داد:توجه ناگزير مسئولان صدا و سيما، توجه صداگذاري به كميت دور شدن از كيفيت در همه حوزه فيلمنامه نويسي،بازيگري و كارگرداني در آن ديده مي شود.
مقدسيان اظهارداشت:"خداحافظ بچه" از لحاظ ايده اوليه و جنس انتقال پيام به مخاطب موضوع جذابي است،ولي فشارهاي زماني باعث شده اين ايده بيهوده تلف شده و همچنين عوامل سريال كمتر از 50 درصد از توانايي خود را به مرحله ظهور برسانند.
وي عنوان كرد:در قسمت هاي ابتدايي "خداحافظ بچه "به دليل دقت در توليد مخاطب خود را با قصه درگير مي كند و همچنين وجود تم كمدي اثر در لايه داستان مخاطب را پاي تلويزيون مي كشاند.
مقدسيان تاكيد كرد:در سه قسمت اول يك موقعيت كمدي بنا داشت يك واقعيت تلخ اجتماعي را بررسي كند؛ولي در قسمتهاي چهارم به بعد فيلمنامه سريال مسير خود را گم كرده و مخاطب را سردرگم مي‌كند كه با يك اثر كمدي،آسيب  اجتماعي و يا تراژيك روبرو است./ه
برچسب ها: ایده ، خدا ، حافظ ، بچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.