سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ايران هيچ‌گاه فرهنگ آزادگي را از فرهنگ عمومي خود جدا نمي‌داند

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي گفت: ملت فهيم ايران با قرار دادن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي به عنوان نقطه‌ تمركز تلاش‌هايشان، همواره در راستاي پاسداري از شأن آزادگي گام برمي‌دارند.

سردار حسين سلامي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مهمترين نقش بسيج در پيشرفت كشور را توليد تفكر بسيجي در سطح جامعه دانست و تأكيد كرد: اين تفكر انگيزه‌‌هاي دروني افراد را به حركت در آورده و باعث پيشرفت امور كشور با منِشي انقلابي خواهد شد.

وي افزود: تفكر و روحيه بن‌بست‌شكن بسيجي، عامل افزايش مشاركت قدرتمندانه ملي و مردمي در رفع نيازمند‌ي‌ها و حركت رو به  جلو در كشور است.

سردار سلامي اظهار داشت: انتشار بسيج در تمامي سطوح، لايه‌هاي اجتماعي، نهادهاي دولتي و خصوصي موجب مي‌شود كه روحيه انقلابي هيچ‌گاه در سطح جامعه كاهش پيدا نكند.

وي با تاكيد بر اينكه هر جا روحيه بسيجي حاكم شده، كارها با استحکام خوبي پيش رفته است، تصريح كرد: تفكر بسيجي با شكافتن بن‌بست‌ها مسير رشد و توسعه را براي كشور باز كرده و همه پيشرفت‌هاي علمي، فني و صنعتي در انقلاب اسلامي ايران به‌ واسطه همين تفكر صورت گرفته است.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران قدرت تفكر بسيجي را ناشي از پيوند عميق بسيجيان با ولايت فقيه دانست و افزود: تدابير و افق‌هايي كه مقام معظم رهبري به عنوان پيشواي مسلمين مطرح مي‌كنند بواسطه شجره ريشه‌دار بسيج در تمامي لايه‌هاي جامعه نفوذ پيدا مي‌كند و وقتي اين انديشه‌هاي متعالي از افق‌هاي آسماني بر زمين جاري مي‌شود باعث توليد كار و انديشه و در نهايت ترقي كشور خواهد شد.

وي با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، جايگاه آزادگان در خاطره تاريخي ملت ايران را جايگاهي والا خواند و تاكيد كرد: جامعه ايران به قهرمانان آزاده خود احترام مي‌گذارد و هيچ‌گاه فرهنگ آزادگي را از فرهنگ عمومي خود جدا نمي‌داند.

سردار سلامي خاطرنشان کرد: ملت فهيم ايران نيز با قرار دادن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي به عنوان نقطه‌ تمركز تلاش‌هايشان، همواره در راستاي پاسداري از شأن آزادگي گام برمي‌دارند.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.