سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی تيم ويژه متخصصان مدد محرومان برای اعزام به مناطق زلزله زده شمال غربي

سازمان نظام پزشكي كشور، برای اعزام گروه متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) محرومان به استان آذربايجان شرقي و مناطق زلزله ديده شمال غربي كشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پزشكي، ‌اين سازمان با ابراز تأسف عميق از وقوع زلزله و همدردي با خانواده‌هاي جان باختگان و آسيب‌ديدگان اين فاجعه، گروهي از متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) محرومان را جهت ارايه خدمات پزشكي فوري به مناطق زلزله زده آماده اعزام نموده است.

در اين گروه كه با دستور دكتر سيدشهاب‌الدين صدر،‌ رئيس كل سازمان نظام پزشكي آماده اعزام به شمال غربي كشور می‌باشند، متخصصان ارتوپدي و تروما حضور پررنگ‌تري دارند.

مجمع داوطلبان درمانگر (مدد) محرومان اگرچه با هدف بهره‌مندي بيماران محروم از خدمات رايگان و با كيفيت تخصصي در سراسر كشور تأسيس شده و فعاليت مي‌نمايد اما در اين شرايط حساس و سرنوشت‌ساز براي زلزله‌زدگان كشور، تمام توان خود را جهت حضور به موقع و مؤثر در اين مناطق به كار مي‌گيرد.

همچنين سازمان نظام پزشكي از كليه اعضاي جامعه پزشكي كشور مي‌خواهد، با ت‍أسي از آموزه‌هاي ارزشمند مولاي متقيان، حضرت علي (ع) در دستگيري از دردمندان و نيازمندان، همچون گذشته در سنگر خدمت به مردم نيازمند حضور فعال داشته باشند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.