سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالي طرفداران جنگ در آمريكا از انتخاب پل رايان

انتخاب پل رايان به عنوان معاون ميت رامني نامزد حزب جمهوري خواه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا موجب خوشحالي طيف تندرو و طرفداران جنگ در اين کشور شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از منابع خبري ؛ رايان به عنوان رييس کميته بودجه مجلس نمايندگان آمريکا خود را به عنوان يکي از شخصيت هاي طرفدار کاهش بودجه آمريکا مطرح کرده است. سال گذشته وي بودجه دولت آمريکا را 38 ميليارد دلار کاهش داد اما در طرح پيشنهادي وي بودجه نظامي امريکا به هيچ وجه کاهش نيافته است.

هوارد مک کئون رييس کميته نيروهاي مسلح مجلس نمايندگان آن زمان در گفتگو با ديلي بيست گفت با رايان رايزني کرده است که بودجه دفاعي آمريکا مشمول اين کاهش ها نشود.
همچنين رايان در سندي نود و نه صفحه اي که براي انتخابات رياست جمهوري آمريکا ارائه کرده است به رغم اينکه درخواست هاي گسترده اي براي کاهش بخشهاي مختلف بودجه دولت آمريکا پيشنهاد کرده، همچنان طرفدار افزايش بودجه نظامي اين کشور است.

دانيل پلتکا تحليلگر مسايل خارجي و دفاعي در موسسه امريکن اينترپرايز که متعلق به جناح تندرو  آمريکا است در گفتگو با ديلي بيست گفت بر خلاف بيشتر محافظه کاران رايان مي داند که کاهش يک دلار از بودجه دفاعي آمريکا چه پيامدهايي خواهد داشت.

ديلي بيست همچنين تاييد کرد رايان رايزنيهايي با اليوت آبرامز مشاور امور دفاعي دولت ريگان و جرج دبليو بوش و نيز فرد کاگان از شخصيت هاي تندروي نومحافظه کاران، داشته است.
جيمي فلاي رييس موسسه تندروي ابتکار سياست خارجي آمريکا که موسسه اي نو محفاظه کار و از جمله حاميان اقدام نظامي در سوريه به شمار مي رود از پل رايان حمايت کرده است.

رايان در سخنراني سياست خارجي خود در ژوئن دو هزارو يازده ميلادي، نظريه استثناگرايي آمريکا را بارديگر مطرح و از نظريه انزواگرايي آمريکا انتقاد کرد و گفت آمريکا بزرگترين نيرو براي آزادي انساني بوده که بشر به چشم ديده است. وي اين مسئله را رد کرد که آمريکا موجب ايجاد ديکتاتوريهايي در نقاط مختلف جهان شده است و دايما با تهاجم و خشونت با دشمنان خود رفتار مي کند.
برچسب ها: رامنی ، آمریکا ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.