سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار لحظه به لحظه شانزدهمين روز المپيك

مصدوميت يزداني جدي شد

رضا يزداني نماينده وزن 96 کيلوگرم کشتي آزاد کشورمان در مصاف با آندريتسف اوکرايني دچار مصدوميت شد و از ادامه مسابقه انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، شانزدهمين و آخرين روز رقابت هاي المپيك لندن نمايندگان  در كشتي آزد در وزن هاي 66.96  كيلو گرم تا ساعاتي ديگر به مصاف حريفان خود مي روند.

*پس از خداحافظی مایکل فلپس از دنیای قهرمانی تساوی قصد دارد تا مهاجرت خود را در رشته گلف سنجید.

*ورزشکاران المپیکی در نامه ای خطاب به دیوید کمرون از وی خواستند به فکر کودکان گزینه کشورش باشد در حالی بامداد روز دوشنبه مراسم اختتامیه المپیک برگزار می شود که در این مراسم هزینه کمتری را نسبت به افتتاحیه به خود اختصاص داده است.

14:45* دو کشتی گیر مصری به دلیل دیر رسیدن به محل مسابقه اجازه بازی پیدا نکردند.

*پزشک تيم ملي خبر از پارگي رباط زانوي رضا يزداني داد.
وي که شانس کسب مدال در رقابت هاي 96 کيلوگرم بود به دليل پارگي رباط صليبي زانو از صعود به مرحله فينال بازماند.البته به گفته پزشک تيم وي قبل از اعزام نيز دچار اين مصدوميت بوده است که بر اثر ضربه قوي حريف تشديد شد.

* 14:45 در ادامه مسابقات کشتي آزاد در وزن 96 کيلوگرم، رضا يزداني نماينده کشورمان در سومين کشتي خود به مصاف آندريتسف از اوکراين رفت و بدليل مصدوميت در وقت اول نتوانست به کار خود ادامه دهد و در عين شايستگي از ادامه مسابقه انصراف داد.

*اولین مدال تاریخ کشور گابن توسط یک تکواندوکار گرفته شد این ورزشکار موفق به کسب مدال نقره شده است.

13:03 امشب فینال بسکتبال المپیک چند ساعت قبل از مراسم اختتامیه بین تیم های اسپانیا و آمریکا برگزار خواهد شد فرانسه و آرژانتین نیز برای دیدار رده بندی به مصاف هم می روند.

13:10 یوهان بلیک اعلام کرده من انسان نرمالی نیستم انسانی که با این سرعت برود فضایی است و به همین دلیل می گویم از مریخ آمدم.

* 14:05 در ادامه مسابقات کشتي آزاد المپيک 2012، رضا يزداني نماينده وزن 96 کيلوگرم کشتي آزاد کشورمان با پيروزي 4 بر 2 مقابل حريف قرقيز خود توانست جواز کسب حضور در مرحله نيمه نهايي را در برابر حريف اوکرايني به دست آورد.

* 13:30 رضا يزداني کشتي گير وزن 96 کيلوگرم کشورمان دقايقي ديگر در مسابقه دوم خود به مصاف ماگومد موسايف از قرقيزستان مي رود.

در آخرین روز بازی های المپیک 15 مدال طلا توزیع خواهد شد.

انتظارات مردم انگلیس برای کسب درآمد از طریق برگزاری بازی های المپیک برآورده نشد.

با نگاه ویژه ای که کشورهای ژاپن و کره جنوبی نسبت به دوهای استقامتی داشته اند این دو کشور امیدوارند روز آخر بازی های المپیک را با مدال آوری در این رشته به پایان برسانند.

  لیوان لوپزکوبائي در  مقابل یونیمیتسو از ژاپن در دو تایم با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و به این ترتیب مهدی تقوی پایان تلخی با باری های المپیک 2012 داشت.

* 13:11 * در ادامه مسابقات کشتي آزاد وزن 96 کيلوگرم المپيک رضا يزداني نماينده کشورمان به مصاف عبدالسلام گادسوف از روسيه رفت و درنهايت با نتيجه دو بر يک مقابل اين کشتي گير به پيروزي رسيد.

* 12:12 * در ادامه مسابقات کشتي آزاد وزن 66 کيلوگرم، مهدي تقوي به مصاف لوپز کوبايي رفت و در نهايت بازي با نتيجه 5 بر صفر به سود لوپز از کوبا به پايان رسيد.

* باتوجه به مرگ قهرمان دوي ماراتن المپيك پكن و اسطوره اين رشته مسابقات المپيك لندن بدون حضور وانچيرو كنيايي برگزار خواهد شد.

* اولين مدال طلاي كاروان صربستان در رقابت هاي المپيك توسط تكواندو كار زن در وزن 75+ كيلو گرم بدست آمد.

* دونده ي زن سوري در دوي 400 متر به دليل د وپينگ از دهكده بازيها اخراج شد.

* تيم ملي بسكتبال زنان آمريكا پس از پيروزي در فينال مسابقات المپيك براي تيم ملي فرانسه مدال طلاي رقابت ها را تصاحب كرد.

*  يوسين بولت  سومين مدال طلاي المپيك در رشته دوي 4×100 را برگردن آويخت.

* دونده كنيايي ضمن كسب مدال طلا ركورد جديدي را در دوي 800 متر ثبت كرد.

*  بولت پس از كسب سومين طلاي المپيك خود در لندن  گفت:  حالا يك اسطوره زنده هستم

*  برزيلي ها پس از باخت مقابل مكزيك  در فينال فوتبال رقابت هاي المپيك در حسرت مدال طلا ماندند.

* آرتور تايمازوف كشتي گير ازبك با كسب سه مدال طلاي المپيك پر افتخار ترين آزاد كار تاريخ المپيك لقب گرفت./با

 

برچسب ها: رقابت های ، آزاد ، دوی ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.