سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ادارات برتركهگیلویه وبویراحمد دراجرای مهرماندگار نشان لیاقت می گیرند

معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی این استان در زمینه اجرای پروژه های طرح مهر ماندگار از سوی دولت مورد ارزیابی و نهادهای دولتی برتر نشان لیاقت و مدیران اجرایی موفق نیز نشان مدیریت دریافت خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'كورش امیدی پور'  در نشست ستاد طرح های مهر ماندگار این استان افزود: مهر ماندگار از جمله طرح های مهمی است كه دولت دهم عزم خود را جزم كرده تا پروژه های تاثیرگذار در روند پیشرفت مناطق كمتر توسعه یافته كشور از جمله كهگیلویه و بویراحمد با تزریق اعتبارات لازم و پیگیری مستمر تا پایان این دولت افتتاح شوند.
وی به لزوم كمك به شتاب در اجرای 27 طرح مهرماندگار این استان تاكید كرد وگفت: این تصمیم دولت فرصت مناسبی برای توسعه روزافزون مناطق محروم از جمله كهگیلویه و بویراحمد است و مدیران اجرایی استان باید از آن استفاده كنند.
امیدی پور اظهار داشت: كهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص های توسعه عقب است و با اجرای طرح مهر ماندگار می توان این مشكل مهم را تا حد قابل ملاحظه ای برطرف كرد.
امیدی پور ابراز داشت: نشست های ستاد طرح های مهر ماندگار كهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر و هر ماه یكبار برگزار می شود تا موانع و مشكلات اجرای پروژه های این طرح مهم برطرف و در موعد مقرر به بهره برداری برسند.
معاون عمرانی استاندار كهگیلویه و بویراحمد افزود: می بایست مدیران اجرایی این استان در مورد جزئیات پروژه های طرح مهر ماندگار شامل زمان آغاز و افتتاح، مزایا، اعتبار مورد نیاز و نقش آنها در توسعه همه جانبه استان به طور جزئی و دقیق آگاهی داشته باشند و در این زمینه اطلاع رسانی كنند.
امیدی پور از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج، محور ارتباطی پاتاوه - دهدشت، بیمارستان های 200 تختخوابی یاسوج و 96 تختخوابی گچساران، موزه یاسوج، كارخانه سیمان مارگون و كارخانه آجر و بلوك دهدشت آبرسانی سد كوثربه لیكك از مهمترین طرحهای مهر ماندگار این استان نام برد./س

برچسب ها: مهر ، ماندگار ، نشان ، لیاقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.