در اجرای طرح های مهر ماندگار در هرمزگان 12 طرح در بخش راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان امروز در نشست بررسی طرح های مهرماندگار در حوزه راه و شهرسازی در بندرعباس گفت : این طرح ها در بخش های راه زمینی ، دریایی و ریلی است که تا پایان دولت دهم به بهره برداری میرسد.

زندیه وکیلی افزود : پیشرفت ساخت این طرح ها از 45 تا 100 درصد است.

وی گفت : بهره برداری از بزرگراه بندرعباس سیرجان به طول 320 کیلومتر با اعتبار 300 میلیارد تومان و دو خطه شده راه آهن تزرج – بندرعباس با اعتبار 27 میلیون یورو از مهمترین این طرح هاست که با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت : محور بندرلنگه – عسلویه در غرب بندرعباس و رودان – کهنوج در شرق هرمزگان به طول 130 کیلومتر از دیگر طرح های مهر ماندگار است که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

زندیه وکیلی افزود : رفع یک نقطه حادثه خیز در پل حسلنگی با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از دیگر طرح های مهر ماندگار استان است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی گفت : بندرگاه تجاری نخل ناخدا در بندرعباس به طول هزار و 720 متر و اعتبار 20 میلیارد تومان تا پایان سال نیز به بهره برداری می رسد.

بهسازی محور میناب – کنارک ، توسعه مجتمع بندری شهیدرجایی ، آسفالت راههای روستایی بالای 50 خانوار ، بیمارستان بستک ، ساماندهی حمل و نقل روستایی از دیگر طرح های مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی است.

استاندار هرمزگان در این نشست گفت : در هرمزگان 43 طرح مهر ماندگار با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان شناسایی شده است که تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

مهر ماندگار طرح های مهم و اولویت داری است که امسال در نهاد ریاست جمهوری مصوب شده است و تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد.

عزیزی : هماهنگی و تعامل همه دستگاههای اجرایی را برای تسریع در اجرای طرح های مهر ماندگار را در هرمزگان خواستار شد.

وی گفت : در مهر امسال گروهی از طرف هیات دولت برای بازدید از طرح های مهر ماندگار و ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی به استان اعزام می شوند

استاندار هرمزگان گفت : در نشستهای بررسی طرح های مهر ماندگار مشکلات پیگیری برطرف میشود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.