سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پنجمین کنفرانس فضای کسب وکار بیمه مطرح شد؛

ارائه راهکارهای تمایز رقابتی مبتنی برنوآوری در جهت افزایش سهم بازار

پنجمین فضای کسب و کار بیمه ای کشور بدلیل بروز برخی رویدادهای مهم در حال رشد است و این امر موجب بروز فضای رقابتی تنگاتنگ میان صنعت گران عرصه بیمه شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب وکار بیمه با انگیزه آموزش و ارائه راهکارهای  تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه در جهت افزایش سهم بازار برای همگان پا به عرصه گذاشته است.
آقازاده دبیر کل پنجمین کنفرانس کسب و کار بیمه با بیان این مطلب گفت: یکی از حوزه های تخصصی در صنعت بیمه برگزاری کنفرانس های علمی کاربردی است که موجبات گردهمایی متخصصان ، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه را جهت تبادل افکار و ارائه راهکارهای جدید صنعت بیمه فراهم می آورد.
هدف کنفرانس پنجم گسترش شرکت ها و نمایندگی ها در صنعت بیمه است بصورتی که همگان سهم برابری از بازار داشته باشند و رقابتی سالم و متمایز مبتنی بر نوآوری در این صنعت ایجاد گردد که حمایت دائمی بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه در این خصوص قابل تقدیر است.
با توجه به هدف کنفرانس و تاکید اعضا بر افزایش سهم بازار برای همگان موضوع پنجمین کنفرانس کسب و کار بیمه " تمایز رقابتی مبتنی بر نواوری" قرار گرفت .
در ادامه صحت (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی) تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری را از اهم اهداف بیمه ای در کشور دانست و افزود: سطوح رقابت در صنعت بیمه شرکت های بیمه، نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه ای ، شبکه فروش و تمامی کسانی که به نحوی از در این صنعت دستی دارند ، خواهد بود. زیرا مبحث اصلی کنفرانس تمایزی است که مبتنی بر نوآوری باشد که این نوآوری در تمامی سطوحی بیمه ای کشور قابل اجراست.
در ادامه نادر مظلومی(عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی) به بیان این مطلب گفت:  صنعت بیمه کشور هر روز، باید کاری متفاوت از روز قبل انجام گیرد و می بایست نوآوری در تمامی زمینه های بیمه ای مد نظر قرار گیرد.
در این کنفرانس و جشنواره بخش های دانشی و بینشی ، تجلیل از برترین ها، بخش مهارتی و تجربی، کارگاه عملی و ویژه برنامه های خاصی در نظر گرفته شد است. پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب وکار بیمه در تاریخ های 27 و28 دی ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی نیایش با حضور تمامی دست اندرکاران صنعت بیمه برگزار خواهد شد. بر اساس محورهای کنفرانس تاریخ ارسال مقالات به دبیر خانه کنفراس تا 17 آذر ماه تعیین شده است.
در جلسه کمیته علمی پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه اهداف کنفرانس، بررسی تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در بخش سیاست گزاری صنعت بیمه، بررسی تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در شرکت های بیمه، بررسی تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در شبکه بازاریابی و فروش بیمه، ارتقاء دانش، بینش و فرهنگ سازی در زمینه تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه، معرفی الگوهای موفق در زمینه تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه، ارائه راه کارهای عملیاتی تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه،عارضه یابی تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه مورد توجه و تایید قرار گرفت.
همچنین در جلسه کمیته علمی پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه مقالاتی در خصوص جایگاه تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه (نهاد سیاست گزاری، شرکت ها، و شبکه فروش بیمه)، استراتژی های تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در محصولات و خدمات (خدمات اصلی، خدمات مکمل، محصولات جدید)، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور بازاریابی و فروش ، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور فنی و عملیات بیمه گری (صدور، کارشناسی، بازدید، و خسارت)، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتریان ، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در امور پشتیبانی ، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در شبکه فروش (شعب، نمایندگان، کارگزاران، و بازاریابان)، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری از طریق فناوری های جدید، مطالعه تطبیقی تجربیات داخلی و بین المللی در زمینه تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری ، بسترها و زیرساخت های تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری ، تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در فرایندهای کاری و برنامه ریزی ، چالش ها، آسیب ها و عوامل بازدارنده تمایز رقابتی مبتنی بر نوآوری در بیمه ارائه گردید./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.