سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویری که می گوید کینکتی جدید در راه است

تصاویر به دست آمده نشان می دهد مایکروسافت در حال ساخت کنسولی جدید است .

به گزارش خبرنگاران فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عده  بسیاری از متخصصان بر این عقیده اند که مایکروسافت در حال کار کردن بر روی پروژه ایست که حاصل آن کینکت دو خواهد بود ، Cnet نیز با بررسی بر روی اخبار مایکروسافت ادعا می کند این شرکت در حال سرمایه گذاری برای ساخت کینکتی جدید است ، این بررسی ها بیشتر بر روی عکس های درز کرده از کارگاه های مایکروسات به دست آمده است .


کینکت نام محصولی از مایکروسافت هست که در سال 2011 وارد بازار شد ، این محصول در ادامه ی رقابت مایکروسافت با ps3 محصولی از سونی معرفی شده است ، کارکرد کینکت به گونه ای است که با تشخیص کاربر خود که در روبروی دستگاه قرار می گیرد ، قادر است بدون اتصال به کاربر خود حرکات آن را دنبال کند ، کینکت کاربر خود را به جنب جوش وادار می کند و از آن حالت ساکنی که بازی های رایانه ای ایجاد می کنند خارج کرده و بازیکنی پویا را درست می کند که در دل بازی قرار می گیرد نه واسطه ای که تنها تماشگر بازی است .

تصاویر به دست آمده بیانگر آن است که توسعه دهندگان کینکت در حال ساخت محصولی مشابه هستند که قدرت تشخیص بالاتری داشته باشد ، البته نمی توان تنها با وجود این تصاویر درز کرده مطمئن شد که مایکروسافت قصد تولید این کنسول جدید را خواهد داشت .

لازم به ذکر است که کینکت به غیر از صنعت بازی در بسیاری موارد دیگر ، از جمله ساخت ربات نیز تحول ایجاد کرده است و سود قابل توجهی برای مایکروسافت داشته است حال در چند ماه آینده باید منتظر بود و  دید که آیا مایکروسافت برای ساخت کینکتی هوشمند تر نشانه های بیشتری بروز می دهد یا نه . /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.