سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

پيشنهاد عضو كارگزاران سازندگي درباره نحوه ورود به انتخابات رياست جمهوري يازدهم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی پیشنهاد کرد تا بزرگان اصولگرا و اصلاح‌طلب میدان را به نیرهای جوان بسپارند و خودشان مسئولیت نظارت و پشتيباني را برعهده بگیرند.

مرتضي سجاديان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیشنهادي برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ارائه داد و اظهار داشت: مطابق این پیشنهاد بزرگان هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب ميدان را به نيروهاي جوان بسپارند و خودشان هم مسئولیت نظارت و پشتيباني را برعهده بگیرند.

عضو شوراي مرکزي حزب كارگزاران‌سازندگي با اشاره به ضرورت تشكيل حزب‌فراگير اصلاح‌طلبی در آستانه انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: منشور اين حزب فراگير بايد بر مبناي منافع نظام باشد و منافع حزبی و شخصي در آن دخالتي نکند.

وي در تشريح بيشتر اين حزب فراگير گفت: حزب فراگیر بايد در جهت حل مسائل و مشكلات مردم حركت كند و بحث اقتصاد مقاومتي را در دستور كار خود قرار دهد.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي تصريح كرد: تاكنون هيچ حزبي به صورت رسمي و علني تشكيل جلسه انتخاباتي نداده و موضع‌گيري افراد شخصي بوده است.

سجاديان تاكيد كرد: اگر مقام معظم رهبري این پیشنهاد را بپذیرند، شخصا در جهت اجری اين طرح اقدام می‌کنم.

وي با اشاره به اينكه مردم خواستار عزت و آرامش هستند، ادامه داد: هيچ حزبی منشور و الفبای سیاست‌ورزی را رعايت نمي‌كند و بیشتر احزاب موسمی هستند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي ضمن انتقاد از كاركرد احزاب در ايران، گفت: بحث اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري مطرح شده است اما تاكنون هيچ حزبي برنامه‌ مدون و قابل اجرایی در جهت حمايت از اقتصاد مقاومتي ارائه نكرده است.

وي درباره برنامه‌هاي انتخاباتي كارگزاران‌سازندگي گفت: كارگزاران تاكنون وارد مصاديق بررسي كانديداها نشده است اما اگر جلسه انتخاباتي از سوي کارگزاران برگزار شود نتایج و اخبار آن از طریق دبیرکل اعلام خواهد شد.

عضو حزب کارگزارن سازندگی خاطر نشان کرد: موضع گيري‌هايي كه تاكنون در رسانه به نقل از کارگزاران مطرح شده در واقع اظهارنظرهاي شخصی است اما کارگزاران  تاکنون موضع‌گيري رسمی درباره انتخابات نداشته است.

"انتهای پیام"/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.