سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود فيلي:

آثار تلوزيوني و سينمايي شهرستاني ها كم است

افراد شهرستاني با وجود استعداد فراوان به دليل سكونت در شهرستان فعاليت چندان پويايي ندارند و آثار تلويزيوني و سينمايي در اين استان ها كم است.

محمود فيلي،بازيگر تئاتر و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص علل كم توجهي به سوژره هاي تلويزيوني و سينمايي شهرستاني اظهار داشت:افراد شهرستاني با وجود استعداد فراوان به دليل سكونت در شهرستانها فعاليت چندان پويايي ندارند و آثار تلويزيوني و سينمايي در اين استان ها بسيار كم است.
وي افزود:در صورت شناسايي اين استعدادها در نقاط مختلف كشور و معرفي اين استعدادها به دنياي هنر خدمت بزرگي به آن ها شده است.
فيلي درخصوص تاثير رسانه بر اين جريان خاطرنشان كرد:رسانه با تاثير فراوان بر اين امر و معرفي اين افراد ناشناس و پوشش خبري فعاليت ها و آثار آنان مي‌تواند گامي مثبت در اين راستا بردارد.
وي درخصوص نقش جشنواره هاي دانش آموزي و كودك و نوجوان در معرفي استعدادهاي جوان شهرستاني اذعان كرد:برگزاري اين جشنواره ها گوياي ميزان فعاليت هنري افراد مستعد در اين زمينه است و درصورت جدي گرفتن اين مراسم و نگاه واقع گرايانه به اين آثار مي‌توان از اين استعدادهاي  هنرمندان بهره برد.
اين هنرمند تئاتر و تلويزيون درخصوص تاثير آثار شهرستاني در ايجاد رونق در عرصه فيلم و سينما بيان كرد:آثار شهرستاني در وهله اول بايد به صورت عمومي به نمايش گذاشته شوند و به نياز عامه‌ي مردم پاسخ دهد.
وي افزود:اين ‌آثار در صورت به تصوير كشيدن آداب و رسوم خاص هر منطقه ضمن جذب مخاطب فراوان قادر به معرفي شهر خود به ساير مناطق و ايجاد رونق در عرصه هاي فيلم و سينما خواهد بود.
فيلي در پايان درخصوص تاثير طرح تقسيم  كشور به 8 منطقه فرهنگي بر اين موضوع اظهار داشت: اين تقسيمات كشوري نيازمند بودجه اي فراوان و رسيدگي به فعاليت هاي هنري شهرستاني است و در صورت عملي شدن شاهد موفقيت هاي بهتري در كارهاي آنان خواهيم بود./ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.