سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والدین فعالیتهای خسته کننده روزانه را با بچه ها انجام دهند

والدین می توانند فعالیتهای خسته کننده روزانه را با بچه ها انجام دهند که این امر از یک طرف باعث مشارکت آنها در کارها شده و از طرف دیگر، آن کارها را به فعالیتهای لذت بخش تبدیل می کند.

ژاله نجفی کارشناس ارشد پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: برای شروع یک عادت سلامتی هیچ وقت دیر نیست، البته تلاش زیادی لازم است که عادتها از یک زندگی شسته به یک زندگی فعال تغییر کند.
 
وی گفت: برای این تغییر مدت زیادی وقت لازم است، اما حتی 20 تا 30 دقیقه فعالیت و تحرک نقش به سزایی در سلامتی دارد.
 
نجفی تصریح کرد: بچه ها اشتباها تماشای تلویزیون و بازی های کامپیوتری را زندگی نرمال تلقی می کنند در صورتی که اگر والدين با آنها همراه شوند و برنامه فعالیت های ورزشی را با آنها هماهنگ کنند متوجه زندگی نرمال می شوند.
 
این کارشناس ارشد اظهار کرد: والدین حتی می توانند فعالیتهای خسته کننده روزانه رابا بچه ها انجام داد که این امر از یک طرف باعث مشارکت آنها در کارها شده و از طرف دیگر آن کارها را به فعالیتهای لذت بخش تبدیل می کند.
 
وی خاطر نشان کرد: فعالیتهای ورزشی نه تنها باعث سلامت جسمی بچه ها می شود بلکه سلامت روحی آنها را نیز تضمین کرده باعث فعالیتهای بهتر تحصیلی آنها شده و کنترل آنها روی رفتار خودشان در مدارس نیز بیشتر می شود./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.