سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبليغ تلويزيوني 25 ميليون دلاري رامني براي تخريب چهره اوباما

سه ماه مانده به رقابت هاي رياست جمهوري آمريکا، تبليغات تلويزيوني منفي دو رقيب دموکرات و جمهوريخواه شدت بيشتري گرفته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي ؛ در يک تبليغ تلويزيوني 25 ميليون دلاري تصاويري از وعده اوباما در فوريه 2009 ديده مي شود که در آن بر عزم خود براي کاهش کسري بودجه آمريکا تاکيد کرده بود.

اين تبليغ تلويزيوني سپس بدهي ده تريليون دلاري آمريکا را  نشان مي دهد که سهم هر خانواده از آن هشتاد و شش هزار دلار است. پس از آن اين ارقام افزايش مي يابد تا به رقم پانزده تريليون دلار مي رسد.
هزينه اين تبليغ را يک بازرگان محافظه کار آمريکايي با هدف بيرون راندن باراک اوباما از کاخ سفيد تامين کرده است و تکيه آن بر بدهي هاي فزاينده آمريکا  است.

در آمريکا حملات رقباي رياست جمهوري اغلب تند است و مسائلي که مطرح مي شود در بسياري از موارد غير واقعي است اما راي دهندگان اين تبليغات را به خاطر مي سپارند.
در يکي ديگر از تبليغات تلويزيوني رامني عليه اوباما از برنامه تامين اجتماعي او انتقاد مي شود و اينکه او روند اصلاحاتي را که از زمان بيل کلينتون در اين عرصه صورت گرفته، معکوس کرده است.

در حالي که تبليغات تلويزيوني منفي ادامه دارد، به نظر مي رسد هيچ يک از دو طرف دستاورد چشمگيري نزد افکار عمومي مردم آمريکا نداشته اند. تازه ترين نظرسنجي ها نشان مي دهد 64درصد مردم  آمريکا بر اين باورند که کشورشان در سمت و سوي درستي حرکت نمي کند و فقط 31 درصد به جهت گيري امور در اين کشور اعتماد دارند. در اين ميان ميزان مقبوليت اوباما همچنان با ميزان چهل و نه درصد فراتر از ميزان مقبوليت چهل و دو درصدي ميت رامني است.

در عين حال بررسي نيويورک تايمز و سي بي اس نشان داده است اوباما در ويرجينيا و ويسکانسين از ميت رامني محبوبيت بيشتري دارد اما در کلرادو ميزان محبوبيت رامني از او بيشتر است و اين در حالي است که در سال دو هزار و هشت اوباما در هر سه ايالت از محبوبيت بالا برخوردار بود.
برچسب ها: رامنی ، اوباما ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.