سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ويژه انتخابات/

فضاي دانشگاه جولانگاه يكي ديگر از كانديدا‌هاي احتمالي رياست‌جمهوري آتي

اخيرا ليدرها‌ي ستادهاي انتخاباتي اين چهره كه سابقه كانديداتوري در رقابت‌هاي انتخاباتي پيشين رياست‌جمهوري را نيز دارد، در دانشگاه‌هاي سراسري و دانشگاه آزاد اقدام بر برقراري تماس با برخي از چهره‌هاي فعال دانشجويي كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با وجودي كه حدود يك سال تا انتخابات آتي رياست‌جمهوري در سال آينده باقي مانده اما برخي از كانديد‌ا‌هاي احتمالي طي ماه‌هاي اخير بر شدت فعاليت‌ها و تحركات انتخاباتي خود افزوده‌اند و البته براي فرار از متهم شدن به آغاز زود‌هنگام فعاليت‌هاي انتخاباتي تا حد ممكن تلاش دارند به‌صورت "چراغ خاموش" حركت كنند.

اما در كنار فعاليت‌هاي مختلفي كه برخي از اين چهره‌ها در راستاي تحركات انتخاباتي خود آغاز كرده‌اند (از قبيل تشكيل ستاد‌هاي انتخاباتي، برگزاري جلسات هماهنگي هفته‌گي حتي در منزل شخصي كانديدا‌ها، تعيين روساي ستاد‌ها و ...) اين چهره‌ها توجه ويژه‌اي را به تمركز فعاليت‌هاي خود در دانشگاه‌هاي مختلف كشور دارند.

بنابر برخي اخبار از سطح دانشگاه‌هاي كشور، اخيرا يكي از كانديدا‌هاي احتمالي رياست‌جمهوري يازدهم كه ماه‌هاست سلسله جلسات انتخاباتي خود را در منزل شخصي خود واقع در يكي از شهرك‌هاي حوالي اتوبان امام علي(ع) برگزار مي‌كند، تحركات گسترده‌اي را در دانشگاه‌هاي مختلف كشور به‌ويژه در دانشگاه‌هاي شاخص و تاثير‌گذار براي برقراري ارتباط با فعالان دانشجويي و تشكل‌هاي دانشجويي آغاز كرده است.

جالب اينكه اين كانديداي احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري، در پي درز برخي اخبار فعاليت‌هاي انتخاباتي خود، با صدور بيانيه‌اي رسمي از سوي دبير‌خانه يكي از نهاد‌ها، قصد خود براي حضور در انتتخابات سال آينده را تكذيب كرد اما اخبار و گزارش‌هاي مختلف از ادامه فعاليت‌هاي منسجم انتخاباتي وي حكايت دارد.

اخيرا ليدرها‌ي ستادهاي انتخاباتي اين چهره كه سابقه كانديداتوري در رقابت‌هاي انتخاباتي پيشين رياست‌جمهوري را نيز دارد، در دانشگاه‌هاي سراسري و دانشگاه آزاد اقدام بر برقراري تماس با برخي از چهره‌هاي فعال دانشجويي كرده‌اند.

نكته قابل توجه در فعاليت‌هاي انتخاباتي اين چهره آنكه ليدر‌هاي ستاد‌هاي انتخاباتي وي براي دعوت از چهره‌هاي شاخص و فعالان تشكل‌هاي دانشجويي، اقدام به دعوت از اين افراد به عنوان چهره حقيقي آنها و نه به عنوان جايگاه خاص تشكيلاتي كه اين افراد در دانشگا‌ها در اختيار دارند، مي‌كنند.

جذب نيرو و هوادار از ميان دانشجويان براي تاثير‌گذاري بر فضاي دانشگاه‌ها به نفع اين كانديداي احتمالي رياست‌جمهوري از جمله اهداف چنين تحركاتي در سطح دانشگا‌ه‌ها اعلام شده است.

شايان ذكر است در هفته گذشته نيز خبري از فعاليت‌هاي يكي ديگر از كانديدا‌هاي شبه‌اصولگرا در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.