سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاريجاني:

موضوع سوریه با منافع مسلمانان گره خورده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه موضوع سوریه امروز یک نبرد سرنوشت‌ساز در منطقه به شمارمی‌رود، گفت : موضوع سوریه امروز بامنافع مسلمانان در منطقه گره خورده است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي روز گذشته (سه‌شنبه)  در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی استان قم با اشاره به شرایط خاص منطقه خاورمیانه و بحران‌های ایجاد شده از سوی برخی از کشورهای غربی گفت: رفتار آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای غربی که مدعی دموکراسی‌اند امروز با وارد کردن سلاح به  سوریه دیگر نمی‌تواند توجیه مناسبی برای رفتارهای آنها در سوریه باشد.

وي در ادامه با بیان اینکه موضوع سوریه امروز یک نبرد سرنوشت‌ساز در منطقه به شمارمی‌رود که با منافع مسلمانان گره خورده است، تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی فشار امریکا و هم‌پیمانانش در منطقه علیه سوریه خارج‌کردن رژیم صهیونیستی از فشارهای مقاومت بویژه بعد از جنگ 33 روزه و شکستن قطب مقاومت و همچنين ایجاد راه فرار برای صهیونیست‌هاست.

لاریجانی تصریح کرد : باید با دقت و حساسیت هر چه بیشتر موضوع سوریه را پیگیری کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشورمان در شرایط حساسي در ابعاد بین‌المللی منطقه ای و اقتصاد داخلی قرار دارد، افزود : در این شرایط باید با دقت و استفاده از کارشناسان و مشورت با خبرگان  از این دوره با سرافرازی عبور کنیم.

نماينده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه امروز دشمن حملات و برنامه‌هاي خود را بر روی موضوعات اقتصادی متمرکز کرده است، گفت : دشمن در این زمینه  فعالیت‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده که در  اکثر موارد با شکست مواجه شده است.

 وی تصریح کرد: باید با محاسبات دقیق شرایط را به خوبی رصد و  از منابع بهتر استفاده کرد.  

لاریجانی با اشار به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  در خصوص رونق تولید ملی و حمایت از کسب و کار گفت:  باید در این زمینه ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی را گسترش و با ایجاد سرمایه‌گذاری در بخش‌های حیاتی  نظیر کشاورزی و صنعت شرایط اقتصادی را رونق بخشید و در کشور اشتغال‌زایی کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سوریه ، لاریجانی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.