سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با"شب‌هاي شيدايي" در شبهاي قدر از "صداي آشنا"

شبكه جهاني "صداي آشنا" همزمان با فرارسيدن ايام ضربت خوردن مولاي متقيان حضرت علي (ع) و شب‌هاي پرعظمت قدر با ويژه برنامه‌ "شب‌هاي شيدايي" ميهمان هم‌وطنان مقيم خارج از كشور مي‌شود.

زهرا تقي ملا ،سردبير ،نويسنده و گوينده‌ اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه "شب‌هاي شيدايي" در دو قالب كارشناسي و نمايشي به سمع مخاطبان خواهد رسيد.
وي افزود:حجت‌الاسلام هادي اتابكي كارشناس اين برنامه را برعهده دارد و "شب‌هاي شيدايي" در هفدهم مرداد (18 رمضان) به كارشناسي رابطه ماه خدا و حضرت علي (ع) ، 19 رمضان به  تاثير مناجات با خدا به ويژه ماه رمضان، 20 رمضان ايمان و عبادت حضرت علي (ع) و شب قدر، 21 رمضان دعا كردن و تاثر آن در زندگي،‌ 22 رمضان دلايل پنهان بودن شبهاي قدر و 23 رمضان موضوع وداع با ماه رمضان را بررسي خواهد كرد.
سردبير "شبهاي شيدايي" اظهار داشت:بخش نمايشي اين ويژه برنامه نيز روزهاي 18 و 19 و 20  ماه مبارك رمضان به موضوع واقعه شهادت حضرت علي (ع)،در روز 21 رمضان به فضائل امير المومنان (ع) و روزهاي 22 و 23 رمضان به موضوع كمك و نيكي به مردم به ويژه در ماه مبارك رمضان خواهد پرداخت.
تقي ملا خاطرنشان كرد:"شب‌هاي شيدايي" كاري از گروه دين و انديشه شبكه جهاني صداي آشناست كه به تهيه‌كنندگي سيدمحمد جواد هاشمي نيا و كارگرداني بهرام سروري نژاد تهيه و توليد شده و از سه شنبه 17 تا 22 مرداد ساعت 11 به وقت تهران برابر با ساعت 6:30 به وقت گرينويچ از كانال اروپا ، ساعت 7 به وقت تهران برابر با ساعت 3:30 به وقت گرينويچ از كانال آمريكا و ساعت 5 به وقت تهران برابر با ساعت00:30 به وقت گرينويچ از كانال آسيا و ا قيانوسيه شبكه "جهاني صداي آشنا" به سمع هموطنان مقيم خارج از كشور مي‌رسد./ه
برچسب ها: شبهای ، شیدایی ، صدای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.