سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدي كرم‌پور:

مستند ابزار مخالفت با اقدامات ضدبشري است

سينماي مستند با توليد فيلم‌هايي درباره "نسل كشي‌در ميانمار" ابزار مناسبي براي مخالفت با اقدامات صد بشري در دنيا است.

مهدي كرم‌پور،كارگردان سينما و تلويزيون كشورمان به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ سينماي مستند بهترين ابزار براي پرداختن به موضوعات مختلف داخلي و خارجي آن هم به شكل زنده است.
وي افزود:تاكنون بيشتر آثار مستند توليدي در كشور در بيان زواياي مختلف جغرافيايي ايران و نوع آداب و رسوم و گويش اقوام مختلف توليد شده است.
اين كارگردان سينما و تلويزيون تصريح كرد:برنامه‌هاي حوزه فيلمسازي ما و به ويژه سامزان سينمايي برپايه ارزشهاي اخلاقي و انساني استوار است و ما هميشه با اقدامات ضد انساني در  تمامي نقاط دنيا مخالف بوده و هستيم.
كرم پور اضافه كرد:مستندسازان ما براي برقراري رابطه‌اي بهتر نسبت به گذشته با جوامع بين‌المللي بايد از نگاه انسان دوستانه رخدادهاي دنيا توجه خاص داشته باشند.
اين كارگردان سينما و تلويزيون ادامه داد:جاي ساخت فيلمي در رابطه با نسل كشي در ميانمار به عنوان اتفاقي مقاير با ارزش هاي انساني را در حوزه فيلم‌سازي مستند خالي ديدم.
كرم پور اظهارداشت:مستند هايي با محتواي انتقاد از يك سري اقدامات ضد ارزشي و قابليت نمايش در جشنواره‌هاي بين‌المللي دنيا و ابراز همدردي با اين كشورها،وسيله‌اي براي نشان دادن توانايي سينماگران ما به جهان محسوب مي‌شود./ه

برچسب ها: مستند ، اقدامات ، مخالفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.