سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهيم اصغري:

يك ميليارد براي توليد "شور شيرين" هزينه شده است

يك ميليارد تومان براي توليد و ساخت شرايط فيلمبرداري فيلم سينمايي "شور شيرين" هزينه كرديم.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، نشست نقد و بررسي فيلم سينمايي "شور شيرين" با حضور جواد اردكاني، كارگردان، ابراهيم اصغري تهيه‌كننده، رضا رويگري و رضا درستكار منتقد و مجري شب گذشته در فرهنگسراي ارسباران برگزار شد.

در ابتداي نشست جواد اردكاني، كارگردان فيلم "شورشيرين" در خصوص توليد فيلم سينمايي "شور شيرين" گفت: داستان "شور شيرين" مستندي از دوران رشادت‌هاي شهيد كاوه را نشان مي‌دهد و تمام داستانك‌هاي فرعي فيلم نيز برگرفته از واقعيت‌هاي آن دوران است.

وي ادامه داد:‌ آنچه كه از فيلم شهيد كاوه مخاطبان تماشا كردند بسيار مختصر بوده است و براي شرح كامل‌ تر اين دوران قصد داريم سريالي از دوران جنگ بسازيم و نقش پررنگ شهيد صياد شيرازي را نيز به تصوير بكشيم.

اردكاني تصريح كرد: متاسفانه در اين فيلم به سهم مهمي كه ارتش در دوران جنگ داشته پرداخته نشده است.

وي اظهار داشت: شورشيرين يك فيلم جنگي است و به دور از حاشيه‌ها ساخته شده است و در سينماي ايران از اين گونه فيلم‌ها كمتر حمايت مي‌شود.

ابراهيم اصغري تهيه‌كننده، در خصوص توليد "شورشيرين" گفت: از سال 89 نگارش فيلم‌نامه شورشيرين توسط جواد اردكاني انجام گرفت و در سال 90 توليد فيلم به پايان رسيد.

وي ادامه داد:‌در اني فيلم شهيد كاوره را از سال 59 و ورود به كردستان به تصوير كشيده است و موضوع فيلم مربوط به كردستان و جنگ‌هاي داخلي آن شهر بود.

اصغري در خصوص هزينه‌هاي توليد، عنوان كرد: براي توليد فيلم شورشيرين حدود يك ميليارد تومان هزينه شده است.

در پايان نشست رضا رويگري بازيگر در خصوص فيلم "شورشيرين" اظهار داشت: شورشيرين فيلمي با صداقت و شريف است كه در بين فيلم‌هاي ديگر ادعايي ندارد.

گفتني است، در حاشيه‌هاي نشست نقد و بررسي فيلم شورشيرين، ميان يكي از حضار نشست با رضا درستكار منتقد و مجري برنامه و همچنين عوامل فيلم به دليل ضعف سالن سينمايي در نمايش فيلم و مضامين دروني فيلم درگيري لفظي پيش آمد./ي2
برچسب ها: نشست ، شور شیرین ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.