فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس سند گویای رسوایی دشمنان و پایداری و ایستادگی ملت ایران است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدنظر عظیمی در مراسم اکران فیلم شور شیرین در سینما آزادی در جمع عوامل اجرایی این فیلم اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها در تاریخ و ملت کشور ایران است‌.

عظیمی دفاع مقدس را حادثه و واقعیتی انکار‌ناپذیر خواند که از مظلومیت‌، پایداری و ایستادگی ملت ایران حکایت دارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس سند گویای رسوایی دشمنان و پایداری و ایستادگی و نتیجه آن عزت و افتخار ملت ایران است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر بتوانیم از گنجینه گرانب‌های دفاع مقدس آن‌طور که شایسته است استفاده کنیم خاطرنشان کرد: قطعا ملت ایران با احساس تکلیف دینی در مقابل دشمنان خواهند ایستاد‌.

وی با اشاره به فیلم  شور شیرین‌، افزود: این فیلم قطره‌ای از دریای عشق‌، آگاهی، بصیرت و فداکاری و از خودگذشتگی یکی از فرزندان ایران در دوران دفاع مقدس است.

عظیمی گفت: امنیت و آرامش کنونی ایران مدیون خون خیل عظیم شهدایی چون کاوه است و ما باید قدرشناس‌، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر باشیم.

در ادامه این مراسم ابراهیم اصغری  با بیان اینکه برای گرفتن لوکیشن‌های این فیلم به مناطق مختلفی از کشور رفتم‌، افزود: بهترین محل برای گرفتن لوکیشن‌های این فیلم کرمانشاه بود.

اصغری تصریح کرد: در سال 89 گروه فیلمبرداری کار خود را شروع کرد و بیشترین بازیگران این فیلم از استان کرمانشاه است.

وی افزود: اواسط سال گذشته فیلم شور شیرین که آماده ارائه و اکران شد و  اولین اکران‌های این فیلم در جشنواره فیلم فجر بود که چندین جایزه نیز گرفت.

تهیه کننده فیلم شور شیرین با اشاره به موضوع فیلم خاطرنشان کرد: فیلم شور شیرین از 10 روز پیش در15 سالن تهران و بلافاصله در شهرستان‌ها اکران شد.

وی موضوع فیلم را زندگی‌نامه پربار محمودکاوه در سال‌های حضورش در جبهه‌های کردستان در سال 59 و 60 عنوان کرد و گفت : در آن سال‌ها شهید کاوه به عنوان مسئول گروه ضربت سپاه سقز خدمت می‌کرد.

اصغری در ادامه از همکاری‌های خوب و صمیمانه استانداری کرمانشاه و سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: این همکاری قدرت خوبی برای ادامه کار به گروه داد./ج1


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.