سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، یک دندانپزشک عنوان کرد:

بیشتر خبرنگاران بی دندان هستند

رونمایی از 8 قلم داروی جدید، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مجمع خیرین سلامت و بیمه البرز،، و بررسی بیشترین علت مراجعه خبرنگاران به کلینیک دانش مهمترین رویداد بسته سلامت این هفته بود.

به گزارش سرویس علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ چند وقت پیش وزیر بهداشت از رونمایی 8 قلم داروی جدید ایرانی تا پایان مرداد خبر داد که معاون پژوهشی وزیر به 2 قلم آن که فاکتور 8 برای بیماری های انعقادی خون است و هرسپتین که برای سرطان سینه است اشاره کرده.

دکتر قانعی، معاون پژوهشی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: فاکتور 8 گران تر بود یعنی 40 میلیارد تومان در سال می شد که این معادل 40 میلیون دلار است، هرسپتین نیز 40 میلیون دلار بود که با بخش های دیگر که وارد می شد ارز بری زیادی داشت.

وی گفت: قله ارزی را با این 2 دارو که رونمایی می شود تا پایان سال حل می کنیم.

2 ماه مرخصی در سال برای پرستاران بخش روانی و سوختگی

بنابراین گزارش رییس نظام پرستاری خبر خوشی هم برای پرستاران بخش های روانی و سوختگی داشت.

میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در ادامه افزود: در نظر داریم به پرستاران و پرسنل بخش های روانی و سوختگی 2 ماه در سال شرایط استفاده از مرخصی را فراهم کنیم البته این پیرو ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون ارتقا و بهره وری است.

امضای تفاهم نامه بین مجمع خیرین سلامت و بیمه البرز

مجمع خیرین سلامت و بیمه البرز تفاهم نامه ای را امضا کردند تا زوجینی که هزینه پرداخت درمان را ندارند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

هوشیار، مشاور ارشد مجمع خیرین سلامت در ادامه افزود: زوجین جوان تا 4 ماه بعد از تاریخ عقد می توانند از این پوشش استفاده کنند و با پرداخت یک بار 200 هزار تومان برای 10 سال تا مبلغ 12 میلیون تحت پوشش خدمات درمانی ناباروری و نازایی این طرح قرار گیرند.

مشوق های جدید وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت

دستجردی وزیر بهداشت در ادامه گفت: در سال گذشته سقف محدودیت 2 فرزند را برای حق اولاد برداشتیم و ار اول فروردین این قانون بدون سقف هم برای کارکنان غیر هیئت علمی و هم برای کارکنان هیئت علمی انجام می شود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.