سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان سفير انگليس در تل آويو ؛

حمايت هاي جهاني از رژيم صهيونيستي کاهش يافته است

"متيو گلد" سفير انگليس در تل آويو در سخناني اذعان داشت تحولات اخير در جهان به سود رژيم صهيونيستي نبوده و حمايت هاي بين المللي از تل آويو کاهش يافته است .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين ؛ گلد در گفتگوبا شبکه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي افزود : اگرچه سرعت شهرک سازي هاي اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي بيشتر شده اما اين مورد نمي تواند تضعيف موقعيت جهاني اين رژيم را جبران کند .

وي ادامه داد : اين ضعف موقعيت به يکي از نگراني هاي اصلي دولت انگليس تبديل شده است . کابينه تل آويو سعي ميکند اين رکود و سقوط را در قالب تحريم هاي بيشتر عليه ايران يا سوريه پنهان کند .

ساکنان سرزمين هاي اشغالي اگرچه همگي کارشناس و متخصص نيستند اما احمق هم نيستند و مي بينند که با وجود شهرک سازي هاي گسترده در اطراف نوار غزه و بلوک غرب ،‌ هنوز بعنوان شهروند معمولي به حساب نمي آيند . آنها مي دانند که کابينه تل آويو وسياست هاي تکراري و شکست خورده آن اين شرايط را بيش از پيش وخيم مي سازد .

گلد خاطرنشان کرد : خشونت هاي گسترده پليس و کابينه اسرائيل را نيز نمي توان در بروز اين شرايط ناديده گرفت . اين خشونت ها هم عليه فلسطينيان اعمال مي شود و هم عليه يهوديان ساکن سرزمين هاي اشغالي .

وي همچنين اذعان کرد : بايد پذيرفت که شرايط نابسامان داخلي و بين المللي رژيم صهيونيستي حاصل مستقيم سياست هاي مقامات آن است و پوشش هاي رسانه اي نيز نمي تواند آنها را ناديده گرفته و مخفي نگه دارد .


برچسب ها: تل آویو ، انگلیس ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.